جان فدا/

حضور نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیرجند

«ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین وارد بیرجند شد.
کد خبر: ۵۶۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ - 09January 2023

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران وارد «بیرجند» شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران امروز (دوشنبه) با استقبال حجت‌الاسلام «علی محقی» سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و جمعی از مسئولان خراسان جنوبی وارد فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند شد.

دیدار با مسئولان عالی رتبه استان خراسان جنوبی، شرکت در همایش تحلیلی، تبیینی و بصیرتی شهیدالقدس که با حضور مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی، دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان و نشست با اصحاب رسانه از جمله برنامه‌های روز نخست سفر به بیرجند است.

همایش تحلیلی، تبیینی و بصیرتی شهیدالقدس با رویکرد نقش ایران در حوزه مقاومت و نقش «حاج قاسم سلیمانی» در گره زدن با حوزه فرهنگی و اجتماعی کشورهای جهان اسلام روز دوشنبه ۱۹ دی‌ با حضور فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان،‌ ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج برگزار می شود.

همچنین نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران روز سه‌شنبه ۲۰ دی‌ به شهرستان مرزی درمیان سفر می‌کند و ضمن دیدار با فرماندار در جمع علمای شیعه و اهل سنت به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

حضور در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند از دیگر برنامه‌های سفر «ناصرابوشریف» به خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها