در آئین سالگرد شهدای عرفه مطرح شد؛

سرلشکر سلامی: ارمغان حضور دشمن در منطقه ما فقر و آوارگی است/ زنان و جوانان ما نقشه‌های دشمن را به شکست کشاندند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش دشمنان در ماه‌های گذشته برای ایجاد آشوب در کشور، گفت: جوانان، زنان و دختران ایران با دشمنان همراهی نکردند و نقشه‌های آن‌ها را به شکست کشاندند.
کد خبر: ۵۶۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲ - 09January 2023

ارمغان حضور دشمن در منطقه ما فقر و آوارگی است/ زنان و جوانان ما نقشه‌های دشمن را به شکست کشاندندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در آئین سالگرد شهادت «حاج احمد کاظمی» و شهدای عرفه که در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز سالروز شهادت ستارگان درخشانی از نیروی زمینی است؛ کسانی که حتی برای یک لحظه میدان جهاد را ترک نکردند.

سردار سلامی ادامه داد: شهید کاظمی و همرزمانش برای سربلند بودن و راست‌قامت ماندن یک امت ایستادند و جان عزیز خود را فدای این کشور کردند.

فرمانده کل سپاه، خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت ایران دانست و عنوان کرد: خانواده‌های شهدا تکیه‌گاه معنوی جامعه ما هستند؛ آن‌ها با راهی کردن عزیزان خود در واقع همه آرزو‌های خود را فدا کرده‌اند.

وی‌ گفت: اگر به حوادث سال‌های گذشته نگاه کنیم و به سوریه و عراق سری بزنیم، می‌بینیم که دشمنان با امت اسلام در سرزمین مسلمانان چه کردند؛ اگر سفری به این کشور‌ها داشته باشید، شهر‌ها را ویران شده می‌بینید و اینکه شهر‌ها تبدیل به شهر ارواح شده‌اند و هیچ موجود زنده‌ای در آن‌ها زندگی نمی‌کنند؛ چون همه خانه‌ها ویران است و صدای بازی بچه‌ها شنیده نمی‌شود.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: ارمغان حضور استکبار در منطقه ما فقر، گرسنگی و آوارگی است؛ ما این شرایط را دیده‌ایم و در یمن، افغانستان، سوریه، عراق و فلسطین شاهد آثار حضور دشمنان در کشور‌های اسلامی هستیم؛ این در حالی است که بغض آن‌ها نسبت به ملت ما ده‌ها برابر است.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور بیان کرد: دشمنان در سه چهار ماه گذشته در یک فتنه و جنگ جهانی می‌خواستند مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فعالیت اقتصادی مردم را تعطیل کنند و کشور را به آشوب بکشند؛ اما جوانان، زنان و دختران ایران با آن‌ها همراهی نکردند و نقشه‌های آن‌ها را به شکست کشاندند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به مجاهدت‌های رزمندگان و شهدا در دفاع از امنیت کشور گفت: شهدا نه‌تنها در حوادث اخیر بلکه در جای جای مرز‌های کشور با ایستادگی در برابر دشمنان و نثار جان خویش، زیبا‌ترین سرمایه خود را دادند تا ما امروز با عزت زندگی کنیم.

سرلشکر سلامی با اشاره به جنایات آمریکا در عراق و افغانستان افزود: اینکه بعضی بر شیپور بیگانگان می‌دمند و جوانان را به میدان آشوب دعوت می‌کنند به دلیل این است که می‌خواهند ایران را به ویرانه‌ای تبدیل و از پیشرفت کشور جلوگیری کنند؛ همان کاری که با عراق، سوریه، یمن و افغانستان کردند.

وی اظهار داشت: شهدا با ایستادگی، مقاومت و اقتدار مانع تحقق اهداف دشمن شدند؛ البته جنگ جریان دارد و دشمن آرام نیست؛ اما ما او  را آرام می‌کنیم و شکستش می‌دهیم؛ آن‌ها فکر می‌کردند که می‌توانند این نظام قدرتمند را بشکنند، اما در اوج این خیال و توهّم شکست خوردند.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: همه رزمندگان ما طالب جهاد و در جستجوی شهادت هستند؛ آن‌ها از دشمن نمی‌ترسند و آماده‌اند تا دشمن را در عرصه‌های مختلف شکست دهند؛ البته در این عرصه، قوی شدن تنها راه پیشرفت کشور و تنها راه ممکن برای ملت ما در برابر توطئه‌های مختلف دشمن علیه ایران است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها