امام جمعه شهرستان ورزنه:

شهید جاودانه‌ترین و مقدس‌ترين واژه انقلاب است

حجت‌الاسلام «شياسی» گفت: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه‌ترین و مقدس‌ترين واژه انقلاب است.
کد خبر: ۵۶۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ - 09January 2023

شهید جاودانه ترین و مقدس ترين واژه انقلاب استبه گزارش خبرنگار ‌دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلیمن «محمد شیاسی» امام جمعه شهرستان ورزنه و «سعید رحیمی» فرماندار امروز (دوشنبه) با حضور در منزل خانواده شهیدان «ابراهیم اکبریان»، «محمد بوجاری» و «حسن کشاورز» دیدار و از ایشان تجلیل شد.

حجت‌الاسلام شیاسی دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان و تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران از منویات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و امیدواريم که امانتدار و میراث‌دار خوبی برای شهدای عزیزمان باشیم.

وی با بیان اینکه زنده کسی نیست که فقط زندگی کند، زنده کسی است که در عالم اثر‌گذار باشد، حتی اگر زیر خاک مدفون باشد و شهدا زنده هستند و حیات دارند، یادآور شد: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه ­ترین و مقدس ­ترين واژه انقلاب است.

امام جمعه شهرستان ورزنه ادامه داد: اعتقاد به ولايت و داشتن روحیه ایثارگری و شهادت طلبی، عامل ترس و وحشت دشمنان تجاوزگر اين مرز و بوم، در تمامی برهه‌های تاريخ ايران اسلامی بوده است.

حجت‌الاسلام شیاسی تاکید کرد: همگی باید از ایثارگری رزمندگان اسلام و شهدای دفاع مقدس درس بگیریم و بدانيم كه رکن اساسی در برقراری و حفظ امنيت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی اطاعت از رهبری و ولایت پذیری است.

در این دیدار «سعید رحیمی» فرماندار شهرستان ورزنه در خصوص ديدار از خانواده شهدا و ايثارگران گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

وی تصریح کرد: شهدا تربيت‌يافتگان دامان مادران و پدرانی هستند كه در مسير اعتلای نظام اسلامی، جان عزیز خود را فدا كردند و امروز عزت و سربلندی کشور مرهون خون پاک اين عزيزان است و ما وظيفه داريم به پاس رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا از خانواده آن‌ها سرکشی و به مشکلاتشان رسيدگی کنيم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار