در پیامی؛

فرمانده «نهاجا» انتصاب سردار رادان را تبریک گفت

امیر سرتیپ «واحدی» در پیامی انتصاب فرمانده جدید فراجا را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۶۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ - 09January 2023

فرمانده نیروی هوایی ارتش انتصاب سردار رادان را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش با صدور پیامی، انتصاب سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» را به سِمت فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن  این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ احمدرضا رادان
فرماندهی محترم انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

انتصاب جنابعالی به فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران حاکی از اعتماد گرانسنگ فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) به رزمنده‌ای سلحشور و جانبازی غیرتمند است که در کوله‌بار تجربه سال‌های سربازی ولایت، اندوخته همنشینی با سرو‌های رشید شهید دوران دفاع مقدس و دفاع از کیان و امنیت جمهوری اسلامی ایران در اقصی‌نقاط کشور عزیزمان از جمله کردستان، سیستان و بلوچستان و خراسان را دارد. این اعتماد ارزشمند و انتصاب مبارک را به جنابعالی و مجموعه همکاران شریف و سختکوش‌تان که حصن نفوذناپذیر و امنیت بخش ملت بزرگ ایران‌اند، تبریک عرض می‌نمایم.

رجای واثق دارم تجربه سال‌های طولانی مدیریت و فرماندهی جنابعالی در مسئولیت‌های گوناگون انتظامی کشور، نویدبخش ارتقای روزافزون امنیت و تحقق مطالبه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در حکم انتصاب آن برادر ارجمند برای جلب رضایت بیش از پیش مردم قدرشناس ایران اسلامی خواهد بود.

امیدوارم در این مسیر از عنایات حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) و دعای مجیب رهبر فرزانه انقلاب و دستگیری یاران شهیدتان برخوردار باشید؛ ان‌شاءالله.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان حمید واحدی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار