سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق:

نیرو‌های عراقی به عملیات علیه بقایای داعش ادامه می‌دهند

تحسین الخفاجی گفت: نیرو‌های امنیتی عراق به عملیات پیش دستانه خود علیه داعش و افراد تحت تعقیب دستگاه قضایی ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۵۶۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸ - 09January 2023

نیرو‌های عراقی به عملیات علیه بقایای داعش ادامه می‌دهندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از السومریه، «تحسین الخفاجی» سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق اظهار داشت: نیرو‌های امنیتی به عملیات پیش‌دستانه خود علیه داعش و افراد تحت تعقیب دستگاه قضایی ادامه می‌دهند.

الخفاجی افزود: اکثر مناطق صعب‌العبور و پناهگاه‌هایی که داعش از آن‌ها استفاده می‌کند، در مرز‌های عراق با اقلیم کردستان و در دیالی در تیررس نیروی هوایی عراق است.

سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق ادامه داد: وضعیت ناپایدار و نامساعد جوی همراه با باران و مه که از ابتدای سال جاری آغاز شده، مانع از تداوم عملیات نیروی هوایی ارتش عراق شده است.

وی خاطرنشان کرد: نخست‌وزیر عراق بر فعال‌سازی تلاش اطلاعاتی و امنیتی و ارزیابی مجدد طرح‌های امنیتی و اطلاعاتی متناسب با حجم تهدید تروریستی و لزوم وضع رویکردی جدید و توانایی‌های فنی بالا و تحلیل جدید عملیات برای تضمین عدم تکرار تخلفات امنیتی و تاثیر آن بر صلح و امنیت جامعه تاکید کرده است.

بقایای داعش در برخی مناطق عراق هر از گاهی دست به تحرکاتی علیه نیرو‌های امنیتی این کشور می‌زنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار