در آئین معارفه فرمانده جدید فراجا مطرح شد؛

سردار اشتری: تلاشمان در هشت سال گذشته اجرای تدابیر فرمانده معظم کل قوا بود

فرمانده سابق فراجا گفت: در هشت سال گذشته تلاش داشتیم تا تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی را با همراهی و همکاری دیگر نیرو‌ها اجرایی کنیم.
کد خبر: ۵۶۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶ - 09January 2023

اجرای تدابیر امام خامنه‌ای در هشت سال گذشته در فراجابه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده سابق فراجا و مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور امنیتی و انتظامی در مراسم معارفه فرمانده جدید فراجا با اشاره به اینکه در هشت سال دوران مدیریت خود تلاش داشت تا تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی را با همراهی و همکاری دیگر نیرو‌ها اجرایی کند، اظهار داشت: خداوند را شاکرم این اقدامات مورد تایید ایشان بوده است.

سردار اشتری با بیان اینکه در این سال‌ها با بحران‌های مختلفی از جمله شیوع کرونا روبرو بودیم، گفت: خوشبختانه فراجا نقش مهمی در راستای کنترل و کاهش این بیماری داشته است.

وی گفت: فراجا همواره در مسیر ایثار و شهادت قدم بر می‌دارد و تلاش کردیم با تکریم خانواده شهدا فرهنگ ایثار و شهادت را پاس بداریم؛ در هیچ سفر و برنامه‌ای از فیض دیدار خانواده شهدا محروم‌نبودیم.

مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور امنیتی وانتظامی گفت: در این هشت سال چهار انتخابات مهم برگزار شد که با همکاری ارتش و سپاه در امنیت مثال‌زدنی برگزار شد.

وی گفت: تلاش شد با بهره‌گیری از تجهیزات نیرو‌ها دسترسی آسانی به داده‌های مورد نظر را داشته باشند و بسیاری از خدمات غیر حضوری شد.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: در ایام اربعین تجهیزات و اقدامات هوشمند خود را به خوبی نشان داد.

وی افزود: تقویب و تلاش برای اعتمادسازی و به کارگیری نخبگان و هیئت‌های اندیشه ورز از جمله مهمترین اقدامات در این هشت سال بوده است.

فرمانده سابق فراجا خاطرنشان کرد: ارتقا سازمان به فرماندهی از جمله اقدامات مهمی بود که با تلاش‌های صورت گرفته به ثمر نشست.

وی افزود: در فتنه اخیر علی رغم تمامی دسیسه‌های روانی و رسانه‌ای نیرو‌های فراجا محکم ایستادند و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نیرو‌های فراجا مظلوم و مقتدر بوده است.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها