کوی جهاد و مقاومت/

بازدید حجت‌الاسلام «اصغر‌دوست» از غرفه لرستان در نمایشگاه کوی جهاد و مقاومت

جانشین رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت دفاع مقدس از غرفه استان لرستان در نمایشگاه کوی جهاد و مقاومت بازدید کرد.
کد خبر: ۵۶۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲ - 09January 2023

بازدید حجت الاسلام «اصغر دوست» از نمایشگاه جهاد و مقاومت استان لرستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین «اصغردوست» جانشین رئیس سازمان روحانیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس امروز (دوشنبه) با حضور در نمایشگاه کوی جهاد و مقاومت از غرفه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان بازدید کرد.

در این بازدید حجت الاسلام «سیدامیر ابراهیمی» مسئول مشارکت روحانیت استان لرستان در دفاع‌ مقدس، حجت الاسلام «اصغر دوست» را همراهی کرد.

در پایان حجت‌الاسلام ابراهیمی مسئول مشارکت روحانیت استان لرستان توضیحاتی در مورد عملکرد مشارکت روحانیت استان لرستان در دفاع مقدس، از جمله تالیفات، تحقیق و پژوهش، و آثار هنری که در حال انجام است، به ویژه  فیلم کوتاه،  موسیقی، اجرا دو واحد درسی دفاع مقدس در حوزه‌های علمیه و جلسات شورای هماهنگی را ارائه داد.

نمایشگاه کوی جهاد و مقاومت با محوریت ارائه دستاورد‌های پنج ساله سازمان‌ها و ادارات کل استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، همزمان با همایش مدیران بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از ۱۷ تا ۲۱ دی دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه، ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سراسر کشور و سازمان‌ها و معاونت‌های این بنیاد، عملکرد، دستاورد‌ها و آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در این نمایشگاه، دستاوردهای چند سال اخیر استان را در حوزه‌های مختلف از جمله دانشنامه دفاع مقدس، آخرین کتب چاپ شده در این حوزه، اسناد دوران دفاع مقدس، فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و رسانه‌ای خود را به نمایش گذاشته است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار