جان فدا/ نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران:

حزب‌الله به یک خطر راهبردی و استراتژیک برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است

«ابوشریف» با بیان اینکه حزب‌الله امروز به یک خطر راهبردی و استراتژیک برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است، گفت: پیروزی بر رژیم صهیونیستی یک پیروزی جهانی خواهد بود و این پیروزی محقق خواهد شد و جمهوری اسلامی به یک کشور پیروزمند تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸ - 09January 2023

حزب‌الله به یک خطر راهبردی و استراتژیک برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است/ لزوم الگوبرداری جوانان از شخصیت سردار دل‌هابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران امروز (دوشنبه) در حسینیه ثارالله ستاد سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، اظهار داشت: حاج «قاسم سلیمانی» یک فرد مثال زدنی و نماد وحدت بود و اصلا افراط گرا نبوده و اجازه تفرقه‌افکنی نمی‌داد.

وی گفت: حاج «قاسم سلیمانی» همواره به دنبال کسب پیروزی برای دولت اسلامی بود و از صفات ویژه و ممتازی برخوردار بودند و جوانان باید از اخلاق و سیره زندگی وی الگوبرداری کنند و یک الگوی تمام عیار برای مجاهدان راه خدا بود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: حاج قاسم نقش بزرگ و ارزنده‌ای در مسئله فلسطین ایفا کرد و مقاومت فلسطین قدرت خود را از شهید سلیمانی دارد و مردم فلسطین نه تنها غرب بلکه برخی از حکام کشورهای اسلامی محاصره شده‌اند و حاج قاسم این محاصره را شکست.

ابوشریف اضافه کرد: با حمایت‌های شهید سلیمانی، مقاومت موفق به ساخت موشک‌هایی با بُرد ۲۰۰ کیلومتر شد و غزه امروز به پایگاه پیشرو مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

وی شهید سلیمانی را قطب وحدت دانست و با بیان اینکه وی تأکید ویژه‌ای بر موضوع وحدت اسلامی داشته و با تمام وجود بین نیروها و افراد مودت و همدلی ایجاد می‌کرد، گفت: حاج قاسم یک الگوی واقعی و یک انسان مسلمان و رزمنده بود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه حزب‌الله امروز به یک خطر راهبردی و استراتژیک برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است، عنوان کرد: پیروزی بر رژیم صهیونیستی یک پیروزی جهانی خواهد بود و این پیروزی محقق خواهد شد و جمهوری اسلامی به یک کشور پیروزمند تبدیل خواهد شد.

ابوشریف با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی توانسته وحدت را میان امت اسلامی ایجاد و بر نقشه‌های جهان غرب پیروز شود، بیان داشت: غرب جنگ‌های بسیاری علیه نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته بود و پیروزی‌های جمهوری اسلامی بر غرب ادامه خواهد داشت و پیروزی نهایی نزدیک است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها