امام جمعه موقت شیراز:

حضور مردم در تشییع شهید سلیمانی نشان داد مردم پشتیبان ولایت هستند

حجت الاسلام «رضوی اردکانی» گفت: ولایت مهم‌ترین اصل انقلاب اسلامی است و حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله تشییع شهید سلیمانی و راهپیمایی ۹ دی نشان داد که مردم پشتیبان ولایت هستند.
کد خبر: ۵۶۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶ - 09January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام والمسلمین «سید ابوفاضل رضوی اردکانی» امام جمعه موقت شیراز صبح امروز نوزدهم دی ماه در تجمع طلاب و روحانیون استان فارس که در مصلای نمازجمعه قدیم شیراز در خیابان 9 دی برگزار شد اظهار داشت: ولایت مهم‌ترین اصل انقلاب اسلامی است و حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله تشییع شهید سلیمانی و راهپیمایی ۹ دی نشان داد که مردم پشتیبان ولایت هستند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی افزود: اگر ملت در صحنه بودند امیرالمؤمنین مظلوم نمی‌شد و به حضرت فاطمه (س) نیز ظلم نمی‌شد و امام حسن (ع) مظلومانه به شهادت نمی‌رسید.

امام‌جمعه موقت شیراز با بیان اینکه فقهای شیعه در دفاع از دین کم نگذاشته‌اند، عنوان کرد: طبیعی است که دشمنان در حال توطئه علیه ولایت بوده و هستند، اما این پرچم قطعاً به دست امام عصر (عج) خواهد رسید.

حجت الاسلام رضوی اردکانی افزود: اینکه یک نشریه غلط اضافی علیه مرجعیت می‌کند، نشان از حقانیت مرجعیت دارد و در گذشته نیز این مسائل برای انبیا از جمله حضرت موسی (ع)، عیسی(ع) و حتی پیامبر(ص) وجود داشته است.

حجت‌الاسلام‌ رضوی اردکانی افزود: حق و باطل با هم جمع شدنی نیستند و همیشه در مقابل یکدیگر هستند، اما خداوند در قرآن کریم می‌فرماید، مواظب باشید در فتنه‌ها فریب نخورید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار