مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

ایثار و جانفشانی شهدا ضامن اتحاد و وحدت در جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام «محمدی» ایثار و جانفشانی شهدا را ضامن اتحاد و وحدت در جمهوری اسلامی دانست و گفت: شهدا همواره بی‌منت و بی‌توقع از انقلاب و اسلام دفاع کردند و نام نیکشان و راهشان ماندگار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴ - 09January 2023

ایثار و جانفشانی شهدا ضامن اتحاد و وحدت در جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین «احسان‌الله محمدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در دیدار با خانواده شهید بسیجی علی قربانپور اظهار داشت: استکبار جهانی در طول ۴۴ سال گذشته انواع فشار و تحریم را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اِعمال کرده است، اما مردم با پیروی از شهدا، امام (ره) و مقام معظم رهبری تمام برنامه‌های دشمن را خنثی کردند.

وی با اشاره به نقش شهدا به ویژه شهدای بسیجی در کشور تصریح کرد: دشمن در سال‌های گذشته با جنگ تحمیلی و ایجاد فتنه و آشوب در کشور سعی در انزوای جمهوری اسلامی و در نتیجه نابودی نظام را داشته است، ولی جوانان این مرز و بوم و بسجییان با خون پاک خود اجازه چنین کاری را به دشمن ندادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به سیره شهدا و امام شهدا در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی بیان کرد: ایثار و جانفشانی شهدا ضامن اتحاد و وحدت در جمهوری اسلامی است لذا اگر مسئولان به سیره شهدا توجه و آن را اجرایی کنند بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

محمدی با بیان اینکه پروردگار در قرآن کریم به خانواده شهدا به‌خاطر صبوری و ایمانشان سلام و درود فرستاده است، گفت: شهدا همواره بی‌منت و بی‌توقع از انقلاب و اسلام دفاع کردند و نام نیکشان و راهشان ماندگار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اسلام راه انبیاء و صدیقین است و صالحین و مستضعفین وارثین زمین خواهند شد اظهار کرد: هر کس گمان کند که می‌تواند خون شهدا را پایمال کند در گمراهی است چراکه شهدا نزد پروردگارند و کسانی که نزد پروردگار باشند از قوام و پایداری و حیات جاودان برخوردار هستند.

شهید علی قربانپور دانشجوی تربیت معلم در هفت اردیبهشت سال ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی فاو (ام‌القصر) به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها