بیانیه فرمانده سپاه تالش در سالروز عملیات کربلای ۵:

عملیات غرورآفرین کربلای ۵ مدال افتخار رزمندگان عاشورایی ایران اسلامی است

سرهنگ «ستیزه» با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین کربلای ۵ گفت: عملیات غرورآفرین کربلای ۵، مدال افتخار رزمندگان عاشورایی ایران اسلامی و نشان ضعف دشمن بعثی و حامیان‌شان در برابر اراده انقلابی و پولادین رزمندگان ایران است.
کد خبر: ۵۶۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶ - 09January 2023

عملیات غرورآفرین کربلای ۵ مدال افتخار رزمندگان عاشورایی ایران اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ پاسدار «محمد علی ستیزه» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تالش در پیامی سالروز عملیات غرورآفرین کربلای ۵ و یاد و خاطره دلاورمردی‌ها و جان‌فشانی‌های شهدای والامقام را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

با سلام و صلوات به پیشگاه یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا فداه) و درود بی‌کران به ارواح تابناک شهیدان و روح بلند حضرت امام خمینی (ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

عملیات غرورآفرین کربلای ۵، مدال افتخار رزمندگان عاشورایی ایران اسلامی و نشان ضعف دشمن بعثی و حامیان جهانی آن در برابر اراده انقلابی و پولادین رزمندگان و ملت قهرمان ایران است.

این عملیات که در بامداد ۱۳۶۵/۱۰/۱۹ با رمز یازهرا (س) در منطقه شلمچه و شرق بصره انجام شد، یکی از بزرگ­ترین و شگفت‌­انگیزترین عملیات­‌های رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس به شمار می­‌رود که پیامد‌های آن باعث تحکیم برتری رزمندگان ایران اسلامی بر لشکریان زبون بعثی شد.

در این عملیات خطوط و استحکامات دفاعی ارتش صدام که نفوذ ناپذیر قلمداد می­‌شد، با اراده پولادین رزمندگان دلاور اسلام فرو ریخت و همین عملیات بود که شورای امنیت سازمان ملل متحد را ناگزیر از تصویب قطعنامه ۵۹۸ نمود.

رهبر فرزانه انقلاب چه زیبا فرمودند: "شب­‌های عملیات کربلای ۵، شب­‌های قدر انقلاب بود و خاطره ماندگار خونین حسینی آن عملیات نباید فراموش شود و هر کس که آن را فراموش کند، نامش از اردوگاه انقلاب قلم خواهد خورد".

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دلاور مردی‌ها و جان‌فشانی‌های شهدای عزیز، این روز حماسه پیروزمندانه و ماندگار عملیات کربلای ۵ را به مردم شهید پرور شهرستان تالش تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای همه برادران و خواهران دینی خود در این دیار، سلامتی، سربلندی و توفیقات روزافزون خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها