معاون هماهنگ‌کننده نداجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

تسریع روند توسعه توان نیروی دریایی ارتش

دریادار «بلوچ» گفت: توسعه توان دریایی و همچنین ارتقای توان دفاعی متناسب با تهدیدات روز در نیروی دریایی یک روند همیشگی است و این روند با سرعت و قدرت بیشتری نسبت به قبل در جریان است.
کد خبر: ۵۶۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۱ - 11January 2023

بخشی از توان دفاعی معطوف به حوزه سربازی استامیر دریادار «بابک بلوچ» معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اهمیت توجه به حوزه سربازی به‌عنوان یکی از ارکان اقتدار دفاعی کشور، اظهار داشت: بخشی از توان نظامی نیروهای مسلح معطوف به حوزه سربازی است و این جوانان هستند که با حضور مسئولانه خود در کسوت سربازی از حدود و ثغور کشور حراست و پاسداری می کنند.

امیر بلوچ با اشاره به رسالت کارکنان وظیفه در تامین امنیت کشور، گفت: به واقع نیروهای مسلح بازوی توانمند و ستون فقرات کشور در برابر تهدیدات محسوب می‌شوند و بخشی از این توان را کارکنان وظیفه عهده‌دار هستند.

وی ادامه داد: سربازان میهن اسلامی با حضور در قسمت‌های مختلف نیروهای مسلح کمک شایانی به حفظ و ارتقای امنیت کشور و پیشبرد اهداف نیروهای مسلح می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نداجا با تأکید بر اهمیت ارتقای توان رزمی نیروی دریایی، عنوان کرد: پیشرفت و توسعه توان دریایی و همچنین ارتقای توان دفاعی متناسب با تهدیدات روز در نیروی دریایی یک روند جاری و همیشگی است و این روند با سرعت و قدرت بیشتری نسبت به قبل در جریان است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها