مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان:

۱۳۲ ایثارگر زنجانی برای دریافت وام مسکن به بانک‌ها معرفی شدند

«نیک‌بخش» گفت: با آغاز پرداخت وام مسکن به جامعه ایثارگران، ۱۳۲ ایثارگر استان زنجان برای دریافت وام خرید و ساخت مسکن به بانک‌ها معرفی شدند.
کد خبر: ۵۶۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ - 10January 2023

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، «امیرعلی نیک‌بخش» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرداخت وام خرید و ساخت مسکن به ایثارگران این استان از ابتدای آبان‌ سال‌جاری آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه در این مدت ۱۳۲ ایثارگران واجد شرایط برای دریافت وام خرید و ساخت مسکن به بانک‌ها معرفی شدند، ادامه داد: از آمار یاد شده، ۱۷ ایثارگر به بانک صادرات، ۳۲ ایثارگر به بانک ملت، ۷۰ ایثارگر به بانک تجارت و ۸ ایثارگر به بانک رفاه و ۵ ایثارگر به بانک مسکن معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در شهر زنجان وام مسکن ۴ میلیارد ریال، شهر‌ها ۳ میلیارد ریال و روستا‌ها ۵.۲ میلیارد ریال تعیین شده، افزود: ارزش وام‌های مسکن پرداختی ۵۰۴ هزار میلیون ریال بوده که ۲۱ مورد وام ساخت و ۱۱۱ مورد وام خرید بوده است.

نیک‌بخش با تاکید بر اینکه وام ساخت مسکن در چندین مرحله از جمله فونداسیون و نازک‌کاری عملیات احداث ساختمان با بازدید مسئولان بانک به متقاضیان پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان متذکر شد: عدم دریافت وام مسکن یارانه‌ای ایثارگران بیش از ۲۵ میلیون تومان و تسویه وام تا پایان سال ۱۳۹۹ از جمله شرایط دریافت وام خرید مسکن ایثارگران است و جامعه ایثارگران واجد شرایط برای دریافت وام مسکن ۷۶۴ نفر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار