در آیین معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نزاسا مطرح شد؛

سردار سلامی: سیاست تفرقه‌افکنی دشمن در ایران به جایی نمی‌رسد/ سیستان و بلوچستان قطعه‌ای درخشان و مردمان آن فضیلت این سرزمین هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن تصور کرده نظام اسلامی ما در حال فروپاشی است و برای اینکه آرامش روانی این مردم را به هم بزند، اقدام به ایجاد تفرقه کرده است، اما با انداختن آتش تفرقه در ایران نتیجه‌ای نخواهد گرفت.
کد خبر: ۵۶۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ - 10January 2023

برگزاری آیین تکریم و معارفه فرماندهی قرارگاه منطقه ای قدس نزاسا در زاهدانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نزاسا که امروز در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: در این مجلس باشکوه و روحانی که مربوط به اتصال همدلانه قلوب مومنین به یکدیگر است از خداوند منان بسیار سپاسگزارم که به حضور مردم شریف این استان مشرف شده‌ام.

سردار سلامی گفت: سیستان و بلوچستان یک قطعه درخشان است و آنچه که به این دیار فضیلت می‌بخشد مردمان این سرزمین هستند. صفای باطن، وفای عهد، غیرت، حمیت، کرامت، بزرگی منزلت در وجود این مردم متجلی است و این خصوصیات، این سرزمین را شایسته فداکاری قرار می‌دهد، پیش از آن که دوست داشته باشیم برای این مردم خدمت کنیم، دوست داریم برای آنها فدا شویم.

وی بیان کرد: سردار شهید نورعلی شوشتری یک فرمانده تمام‌عیار بود. سردار کرمی هم تا امروز امنیت را برقرار کرد و از امروز با پستی جدید می‌رود تا با اراده‌ای راسخ برای مردم این سرزمین فداکارانه خدمت کند و برادران عزیز ما همه در تلاش هستند که امنیت برای این مردم برقرار شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: توجه داشته باشید دشمن به عراق، سوریه، افغانستان و یمن هرکجا پاگذاشته شهرها را ویرانه کرده‌ است و با ایجاد تفرقه قصد دارد ایران هم به چنین سرنوشتی دچار کند. آتشی که به جان مسلمانان در یمن و سوریه انداخت ارمغان دشمن است و می خواهد اینجا هم آتش و ویرانی باشد.

وی بیان داشت: دشمن تصور کرده نظام اسلامی ما در حال فروپاشی است و برای اینکه آرامش روانی این مردم را به هم بزند، اقدام به ایجاد تفرقه کرده است؛ اما با آتش انداختن تفرقه در ایران نتیجه‌ای نخواهد گرفت. رسالت ما مطالبه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای یعنی برقراری امنیت در این سرزمین به ویژه در سیستان و بلوچستان است.

سردار سلامی گفت: تا می‌توانیم باید غبار محرومیت را از این سرزمین بزداییم. این مردم کسانی نیستند که با بیگانه معامله کنند، وطن‌فروش نیستند و به آرمان‌های شهدا وفادارند و جمال و جلال الهی دارند. از خداوند منان این توفیق را می‌خواهیم که راه خدمت را با دوستانی ادامه بدهیم که با مردم این سرزمین آشنا هستند.

در این مراسم، سردار سلامی فرمانده کل سپاه از زحمات سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق کشور تقدیر و تشکر کرد و طی حکمی سردار مرتضوی را به فرماندهی این قرارگاه منصوب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار