استاندار مرکزی تأکید کرد؛

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای در مقابله با موج هشتم کرونا

مخلص‌الائمه گفت: رسانه‌ها در راستای مقابله با موج هشتم ویروس کرونا نقش کلیدی دارند و باید برای افزایش آگاهی مردم، نسبت به این مهم اطلاع‌رسانی گسترده صورت گیرد.
کد خبر: ۵۶۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲ - 10January 2023

ضرورت بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای در مقابله با موج هشتم کرونابه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی امروز (سه‌شنبه) در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی اظهار داشت: هم‌اکنون در ابتدای موج هشتم کرونا هستیم و هنوز به پیک نرسیدیم و با توجه به قدرت سرایت و شیوع بالای این سویه جدید نیازمند آمادگی همه‌جانبه و خصوصاً در مسئله اطلاع‌رسانی هستیم.

وی افزود: رسانه‌ها و به‌ویژه صداوسیمای مرکز استان نسبت به ارائه هشدارهای آموزشی، تولید محتوا کنند و کلیپ‌های تهیه‌شده از موج‌های قبلی کرونا را در راستای کنترل و مقابله با بیماری کرونا، مجدد منتشر کنند و می‌توان با بهره‌گیری از تجربیات گذشته موفقیت‌های خوبی حاصل کرد.

استاندار مرکزی ادامه داد: رسانه‌ها در راستای مقابله با موج هشتم ویروس کرونا نقش کلیدی دارند و باید در راستای افزایش آگاهی مردم، نسبت به این مهم اطلاع‌رسانی گسترده صورت گیرد و لذا تولید محتوای اثرگذار موردتوجه همه رسانه‌ها و شبکه‌های فعال در فضای مجازی باشد.

وی افزود: نیاز است موج قوی واکسیناسیون برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان راه‌اندازی شود و مراکز واکسیناسیون در صورت نیاز در استان ایجاد شود و نهضت واکسیناسیون در استان مرکزی شکل بگیرد.

مخلص الائمه بیان کرد: اهمیت تزریق واکسن برای جلوگیری از تلفات در موج جدید کرونا توسط رسانه‌ها تبیین شود و نیاز است برای مقابله با شیوع ویروس کرونا افرادی که شش ماه از تزریق واکسن آنان می‌گذرد نسبت به تزریق دُز یادآور این ویروس اقدام کنند. تا میزان تلفات کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: شبکه ارتباطات استان باید با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص اقدامات سازنده و اثرگذار و استفاده از همه ظرفیت‌ها تعامل سازنده داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار