معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

معرفی شهدا به جامعه مهم‌ترین رسالت نهادهای فرهنگی است

دریادار سیاری با بیان اینکه شناساندن شهدا مستلزم شناخت راه، آرمان‌ها، اهداف و مقاصد آنان است، گفت: معرفی شهدا به جامعه مهم‌ترین رسالت نهادهای فرهنگی است.
کد خبر: ۵۶۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵ - 10January 2023

شناساندن شهدا به جامعه مهمترین رسالتِ نهادهای فرهنگی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی امروز در حاشیه نخستین یادواره شهدای والامقام ارتش در مناطق ۶ و ۷ تهران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شناساندن شهدا به جامعه مهم‌ترین رسالت نهادها و دستگاه‌های فرهنگی کشور است.

امیر سیاری با بیان اینکه شناساندن شهدا مستلزم شناخت راه، آرمان‌ها، اهداف و مقاصد آنان است، افزود: باید زندگی شهدا را بررسی کرد و بر مبنای شناخت حقیقی از این انسان‌های متعهد و باشرافت، یاد و خاطره آنان را در جامعه زنده نگه داشت.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: قشر گسترده‌ای از شهدای ما را در دوران دفاع مقدس، جامعه جوان کشور تشکیل می‌دادند که مهم‌ترین سرمایه آن‌ها جان ارزشمندشان بود که آن را در طَبق اخلاص گذاشته و در مسیر دفاع از دین، شرف، ناموس و وطن تا آخرین نفس ایستادگی کردند و به شهادت نائل آمدند.

وی اضافه کرد: ما باید بدانیم که این عزیزان از تمامی نعمات دنیوی در اوج جوانی چشم‌پوشی کردند و در راه اعتلای میهن وارد عرصه شده و از خود عمل خالصانه نشان دادند. امروز نیز ما اگر می‌گوییم که ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم به واقع باید در وادی عمل آن را نشان دهیم.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: امروز تأسی از فرهنگ شهدا مهم‌ترین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است که باید آن را در سطح جامعه و نسل جوان ترسیم و تبیین کنیم. مطمئناً راه پیروزی و غلبه بر دشمنان تمسک به همین فرهنگ است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار