مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران:

تولید برنامه‌ در حوزه تاریخ شفاهی حماسه ششم بهمن آمل ضروری است

«ابراهیمی» گفت: حماسه ششم بهمن بخشی از تاریخ مردم ایران است و باید تلاش کنیم حوزه تاریخ شفاهی این حوزه برنامه‌های اثربخشی طراحی و تولید شود.
کد خبر: ۵۶۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷ - 10January 2023

تولید برنامه‌ در حوزه تاریخ شفاهی حماسه ششم بهمن آمل ضروری استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هادی ابراهیمی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران عصر امروز در نشست با اعضای ستاد گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ شهرستان آمل با اشاره به تعامل مثبت و ارزنده فرماندار شهرستان آمل با رسانه ملی، از ارتباط مناسب و پاسخگویی ایشان به رسانه ملی قدردانی کرد.

وی با اشاره به جایگاه حماسه اسلامی سال ۶۰ مردم آمل از راه اندازی نهضت خاطره‌گویی به منظور ثبت و ضبط این حماسه مردمی خبر داد و گفت: حماسه ششم بهمن بخشی از تاریخ مردم ایران است و باید تلاش کنیم حوزه تاریخ شفاهی این حوزه برنامه‌های اثربخشی طراحی و تولید شود.

ابراهیمی با اعلام حمایت از ساخت فیلم فاخر و ماندگار در حوزه ششم بهمن، از محل اعتبارات ملی، همدلی مسئولان و جبهه مردمی شش بهمن از این حوزه را در به ثمر رسیدن آن مؤثر ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه حماسه اسلامی مردم آمل باید کار‌های بسیاری انجام داد و با کار جهادی و ستادی زوایای پنهان و مهم را مطرح کنیم، عنوان کرد: آمل تنها شهری است که بنیانگذار کبیر انقلاب از آن نام برده است و این افتخار برای مردم آمل ماندگار خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران به اشاره به خاطره‌ای از دیدار مردم مازندران و آمل با رهبر انقلاب تاکید کرد که این سخنرانی تاریخی و حواشی و اتفاقاتی که رقم خورد برای مردم آمل و مازندران عزیز است و بار دیگر قابل پخش از سیمای مازندران خواهد بود که این امر در سال جاری رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار