با صدور پیامی/

انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های امام و مقام معظم رهبری به یک قدرت تبدیل شد

حجت الاسلام والمسلمین «دانیاری» امام جمعه شهرستان بدره در محکومیت هتک حرمت نشریه شيطانی فرانسوی به رهبر معظم انقلاب اسلامی را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۶۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶ - 10January 2023

انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری امروز به یک قدرت مطلق در منطقه تبدیل شدهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین «دانیاری» امام جمعه شهرستان بدره دربیانیه‌ای هتاکی نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:

اقدام توهین آمیز نشریه شیطانی فرانسوی شارلی ابدو که سابق بر این نیز توهین به ساحت مقام ملکوتی پیامبر اسلام(ص) را در پرونده خود دارد، در اهانت و هتک حرمت به ساحت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) با دیگر اثبات شد که دولت های غربی ایشان را مانع اصلی در مقابل استعمار و استثمار کشور ایران می دانند.

انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری امروز به یک قدرت مطلق در منطقه تبدیل شده و کینه دشمنان این انقلاب شکوهمند ریشه در این اقتدار و حقانیت گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی دارد.

اینجانب ضمن محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس مرجعیت عالی سیاسی و دینی ملت ایران و مسلمانان جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و به نمایندگی از مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان بدره از دستگاه دیپلماسی و مجامع بین‌المللی خواستار رسیدگی به این مسئله و برخورد قاطع با عوامل این اقدام هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار