دریادار ایرانی:

باید از نقطه دفاع بر دشمن بتازیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر بخواهیم در هندسه قدرت جایگاه خود را حفظ کرده و این درخت که ریشه ۱۴۰۰ ساله دارد تنومند بماند، راهی جز آنکه از باور خود دفاع کرده و از نقطه دفاع بر دشمن بتازیم، نداریم.
کد خبر: ۵۶۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰ - 10January 2023

باید از نقطه دفاع بر دشمن بتازیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز (سه‌شنبه) در آیین آغاز به‌کار نخستین مدرسه قرآنی شبانه‌روزی حفظ و آشنایی با مفاهیم قرآن کریم در منطقه یکم امامت نداجا اظهار داشت: آنچه در هندسه قدرت رقم می‌خورد این است که آن‌هایی که در حوزه قدرت قد علم می‌کنند به نوعی زده شوند.

 وی ادامه داد: دشمن امروز صرفاً بر تجهیزات تکیه نداشته و بر روی تقویت اعتقادی نیرو‌های خود کار می‌کند و به عبارتی آنچه دشمن امروز در اختیار دارد صرفاً تجهیزات نیست، چون تجهیزات را هم باید انسان‌ها و نیرو‌های انسانی به‌کار گیرند و به همین سبب بر روی تقویت مباحث اعتقادی نیرو‌های خود کار می‌کند.  

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: اینگونه نیست که یک سرباز، خلبان و ملوان آمریکایی ۱۰ هزار مایل را طی کرده و وارد حوزه دریایی عمان و خلیج فارس و منطقه غرب آسیا شود و بخواهد حرکتی انجام دهد.  

دریادار ایرانی تأکید کرد: بدون شک دشمن درحال کار در حوزه اعتقادی خویش بوده که از نظر ما اعتقادی نیست لذا امروز که این گام مهم یعنی تاسیس اولین مدرسه قرآنی در منطقه یکم امامت نداجا برداشته شد زمینه‌ای برای شکل‌گیری و مسیری است که در بیانیه گام دوم به‌درستی به آن اشاره شده است.  

وی افزود: از سویی قرآنی بودن از مطالبه‌های اولیه فرماندهی معظم کل قوا بوده که سازمان عقیدتی سیاسی در همین مسیر گام برداشته است و مساله اول آن چیزی که در هفت یا هشت بخش بیانیه مهم گام دوم انقلاب اسلامی وجود دارد خود سازی، سپس جامعه پردازی است که در نهایت به تمدن اسلامی منتهی می‌شود.  

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه به طور قطع مسیر رسیدن به مرحله تمدن اسلامی از قرآن و عترت می‌گذرد، تصریح کرد: علاوه بر بحثی که در حوزه قرآنی امروز انجام می‌شود در حوزه مفاهیم نهج‌البلاغه هم گام‌هایی برداشته شده است.  

وی ادامه داد: امیدواریم در آن حوزه هم بتوانیم گام‌های بزرگی برداریم و فرماندهان به این اهمیت واقف اند و کمک می‌کنند تا در آینده نه چندان دور این ارتش الهی و نیروی مسلحی که پایه‌اش بر اندیشه‌های قرآنی و مبانی اسلامی است بتواند در همه صحنه‌ها مانند همیشه پیروز، مفتخر و مقتدر پرچم عزیز نظام مقدس را افراشته نگهدارد.  

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: اگر امروز همرزمان ما در عمق اقیانوس آرام درحال انجام وظیفه‌اند و صحنه را پر کرده و پرچم جمهوری اسلامی را در آنجا به اهتزاز درآورده‌اند نتیجه زحماتی است که در بدنه عقیدتی سیاسی متحمل آن‌ها شده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها