رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

هدف دشمن تجزیه ایران است

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه هدف دشمن تجزیه ایران است، گفت: در میان انواع جنگ‌ها، جنگ فرهنگی و شناختی بدترین و خطرناک‌ترین است.
کد خبر: ۵۶۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶ - 11January 2023

حجت‌الاسلام محمدحسنیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در بندرعباس از تیپ یکم تفنگداران دریایی امام حسین (ع) منطقه یکم امامت بازید کرد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در حاشیه این بازدید، در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ یکم تکاوران امام حسین (ع) اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس شاهد جنگ نظامی دشمن بودیم و ملت ایران پیروز شد؛ همچنین در حادثه شهادت شهید سلیمانی، جمهوری اسلامی ایران با موشک باران پایگاه نظامی عین الاسد قدرت پوشالی آمریکا را به چالش کشید. این در حالی بود که پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری نتوانسته بود آمریکا و اهداف آن را مورد هدف قرار دهد.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی علیه ایران گفت: دشمن تمام سال‌های پس از انقلاب یک جنگ اقتصادی علیه ایران به راه انداخته و تمامی تعهدات خود را چه در قضیه آزادی گروگان‌های خود و چه در قضیه برجام زیر پا گذاشته است. رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: در جنگ سیاسی دشمن، شاهد هستیم که بسیاری از شخصیت‌های رده بالا تا انسان‌های معمولی به بهانه‌های واهی تحریم شدند؛ این یعنی به نوعی همه ملت ایران را تحریم کردند. در این مدت جوان‌های بسیاری برای حفظ آبرو و عزت اسلام و کشور جان خود را فدا کردند و اگر آن رشادت‌ها نبود و اگر حاج قاسم سلیمانی آن مدیریت آسمانی را در کنترل داعش و زمین گیر کردن آن‌ها به کار نبرده بود، معلوم نبود ایران اسلامی چه وضعیتی داشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: ما در جنگ شناختی هستیم؛ دشمن حتی از وارد شدن دارو‌های بیماران پروانه‌ای به کشور نیز جلوگیری می‌کند، اما چرا آن چیزی که می‌تواند دختران و پسران ما را تهدید کند تحریم نمی‌کند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به اینکه بسیاری از این جوانان حاضر در اغتشاشات تحت تاثیر فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره بودند، عنوان کرد: در بحث محدود کردن اینترنت که به دلیل ایجاد امنیت در کشور انجام شد، شاهد بودیم که به دنبال راه انداختن استارلینک یا اینترنت ماهواره‌ای در فضای کشور بودند و با وجود اینکه هزینه بسیار بالایی برای آن‌ها دارد، حاضرند برای براندازی نظام اسلامی این هزینه را پرداخت کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: در میان انواع جنگ‌ها، جنگ فرهنگی و شناختی بدترین و خطرناک‌ترین است؛ چرا که ممکن است سر سفره شهدا بنشینیم، اما سنگ آمریکا را برسینه بزنیم.

وی در پایان، تجزیه ایران را هدف اصلی دشمن معرفی کرد و افزود: ملت ایران که مفتخر به استکبارستیزی مردانی از تبار دلواری‌ها، میرزا کوچک‌ها، خیابانی‌‎ها و ستارخان‌ها است، هیچ‌گاه بازیچه نخواهد شد و هیچ‌گاه اجازه تجزیه کشور خود را نمی‌دهد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها