صبح امروز انجام شد؛

تجمع حوزویان گنبدکاووس در پی اهانت نشریه فرانسوی

تجمع حوزویان و انقلابیون شهرستان گنبدکاووس در پی هتک حرمت نشریه سخیف فرانسه به مقام شامخ مرجعیت و ولایت در حوزه علمیه منتظریه انجام شد.
کد خبر: ۵۶۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ - 11January 2023

تجمع حوزویان گنبدکاووس در پی اهانت نشریه فرانسوی

 به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، «محمود ترابی» امام جمعه شهرستان گنبدکاووس امروز در تجمع حوزویان گنبدکاووس در پی اهانت نشریه شارلی‌ابدو اظهار داشت: ملت غیور خرج موشک‌های مقاومت را با شعارها و تشییع میلیونی شهید حاج قاسم سلیمانی تامین کردند، امروز ایستادگی محور و حضور به موقع و به هنگام در صحنه نشان انقلابی‌گری است.

«ترابی» افزود: نمونه این جسارت به مراجع معظم در اوایل انقلاب هم رخ داد و مردم بصیر قم حرکت اولیه نهضت را پیش بردند اما اکنون می‌بینید همان کار دوباره صورت گرفت ولی این واکنش در ابعاد جهانی خواهد بود.

وی افزود: قدرت و ثروت جهانی از غرب به شرق در حال انجام است و کشور هایی که استعمارگر بودند و باخون دل بینوا و اشک یتیم ثروتی اندوخته بودند امروز برای خوردن و گرم کردن از کوپن گربه ها و حیوانات استفاده می کنند.

«ترابی» گفت: استکبار و آن کسی که غرب گرا یا دلباخته است می‌خواهد ما را بترساند که دنیا علیه جمهوری اسلامی در حال اجماع است، خب این دستور سرنگونی را چهل سال پیش کارتر به سیا داده است، حرف ما این است آن موقع که ما امکانات و محور مقاومت و سیم خارداری نداشتیم و شرق و غرب علیه ما شد که اقدامشان عملی نشد حال که دشمنان به قدرت ما اذعان دارند.

ترابی افزود: اینکه به ما می‌گویند از کنار این اهانت با کرامت بگذرید که دنیا علیه ما نشود خب جایی که لازم باشد کرامت به خرج می دهیم اما نه کرامتی که از سر ترس باشد.

امام جمعه گنبد کاووس تصریح کرد: ما به این کلام رهبری معظم انقلاب باور داریم که هزینه سازش از هزینه ایستادگی خیلی بیشتر است، در راه ایستادگی ممکن است چند شهید تقدیم انقلاب شود اما با سازش به تعبیر امیرالمومنین (ع) ممکن است حکومتی سر کار بیاید که حق خودتان هم باید با التماس بگیرید و دچار ذلت می شوید.

«ترابی» در پایان عنوان کرد: ترامپ قبل از ترور شهید «حاج قاسم سلیمانی» چیز دیگری گمان می کرد که شاکله را بهم خواهد ریخت اما با آن تشییع میلیونی اخبار آنها حاکی از رعب و وحشتی بود که از انتقام «حاج قاسم» در دل آنها افتاده بود، ملت غیور خرج موشک های مقاومت را با شعارها و تشییع میلیونی شهید حاج قاسم تامین کردند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار