معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انتشار کاریکاتور‌های موهون نشانه ناتوانی غربی‌هاست

سردار نقدی گفت: کاریکاتور‌هایی که در مجله «شارلی ابدو» منتشر شده است، نشانه ناتوانی فرانسوی‌ها و غربی‌هاست.
کد خبر: ۵۶۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ - 11January 2023

انتشار کاریکاتور‌های موهون نشانه ناتوانی غربی‌هاست

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی در واکنش به انتشار کاریکاتور‌های موهون توسط نشریه فرانسوی، اظهار داشت:کاریکاتور‌هایی که در مجله «شارلی ابدو» منتشر شده است، نشانه ناتوانی فرانسوی‌ها و غربی‌ها است.

وی افزود: آن‌ها همه ابزار‌های خود را از جمله رسانه‌ها، قدرت جاسوسی، اطلاعاتی، نظامی و حتی ناوهایشان را علیه ما به کار گرفته‌اند. تمام ایادی منطقه‌ای خود را مانند صدام، داعش و گروه‌های تروریستی‌شان، علیه ما به کار گرفته‌اند، تا انقلاب را به زانو در بیاوردند، ولی نتوانستند کاری بکنند.

سردار نقدی ادامه داد: حالا مانند کودکی که زورش به بزرگ‌تری نمی‌رسد، به شیشه سنگ می‌زنند و فرار می‌کنند؛ زیرا قدرتشان تا همین حد است که کاریکاتوری بکشند. البته آن‌ها با این کار خود نفرت مسلمانان را به خودشان افزایش می‌دهند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پیش‌بینی کرد: آن‌ها به دلیل فسادی که در کشورشان حاکم است دارای رشد منفی جمعیت شده‌اند.

وی خاطر نشان ساخت: شهوت‌گرایی و همجنس‌گرایی آن‌ها به حدی شده است که کسی حاضر به تشکیل خانواده نیست؛ در نتیجه رشد جمعیت آن‌ها منفی شده است. اگر از آسیا و آفریقا نیروی انسانی وارد فرانسه نکنند، کارخانه‌ها، مدارس و دانشگاه‌هایشان تعطیل می‌‎شود، در نتیجه به تدریج باید فرانسه را تحویل مردم آفریقا و آسیا بدهند و بروند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها