خانواده شهید «شفیعی» از سرداران مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج فارس تجلیل شد

در مراسمی که با حضور معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) و فرمانده نیروی دریایی سپاه برگزار شد، از خانواده سردار شهید «نصرالله شفیعی» تجلیل شد.
کد خبر: ۵۶۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴ - 11January 2023

خانواده شهید «شفیعی» از سرداران مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج فارس تجلیل شدندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در مراسم ویژه‌ای امروز با حضور «دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی» در بوشهر، توسط سردار «علی شادمانی» معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) و سردار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه و سردار «عباس نیلفروشان» معاون عملیات سپاه، از خانواده شهید والامقام سردار نصرالله شفیعی از حماسه سازان حماسه ۱۶ مهرماه ۱۳۶۶ تکریم و تجلیل شد.  

دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در این مراسم با اشاره به برخی ویژگی‌های این شهید والامقام گفت: شهید شفیعی یکی از همراهان غیور سردار شهید نادر مهدوی بود که با رشادت و غیرت مثال زدنی خود در آن حماسه جاودانه و ماندگار، مایه عزت و آبرومندی ما شدند و افتخاری به‌یادماندنی برای ایران و ایرانی رقم زدند که تا ما امروز سربلند و مستقل بمانیم.  

وی افزود: ایثار، اخلاص، ولایتمداری و داشتن روحیه خستگی‌ناپذیری، خوش‌خلقی از ویژگی‌های منحصر به فرد ایشان بود که باید با عمل به این سجایای اخلاقی و رفتاری، سبک زندگی و سیره شهدا را در جامعه ترویج کنیم.  

سردار شهید نصرالله شفیعی از همرزمان شهید نادر مهدوی بود که در سال ۱۳۴۲ در شهرستان کازرون (روستای نعمت آباد) متولد شد و در تاریخ ۱۶ مهرماه سال ۶۶ در جزیره فارسی خلیج فارس در درگیری مستقیم با تروریست‌های آمریکای متجاوز به شهادت رسید و جسم مطهرش در اعماق دریای نیلگون خلیج فارس به یادگار و جاودانه ماند.  

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار