بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان به مناسبت اهانت نشریه فرانسوی؛

دولت فرانسه در میز محاکمه سازمان ملل پاسخگوی اهانت خود باشد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۶۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ - 11January 2023

دولت فرانسه در میز محاکمه سازمان ملل پاسخگوی اهانت خود باشدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

از ابتدای خلقت تا به حال جبهه حق و باطل با یکدیگر در جدال بوده‌اند و همیشه ترازوی حق سنگینی داشته و به نفع این جبهه بوده است؛ اقدام وقیحانه یک نشریه فرانسوی علیه رهبر و مقتدای امت واحده اسلامی بار دیگر چهره ضد اسلامی و کینه توزانه استکبار را به نمایش گذاشت. این گونه رفتارها و اهانت ها در گذشته هم به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) صورت گرفته بود. 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اصفهان انزجار و محکوم کردن این اقدام شرم آور و وقیحانه نکاتی را اعلام می‌دارد. نکته اول اینکه اساس استکبار بر پایه ابزارهای باشکوه اما تو خالی است که هر بار با استفاده از این ابزارها چهره واقعی استکبار را نشان می‌دهد اما باید دانست که برتری در زمین همواره با کسانی است که به سرچشمه حق متصل‌اند؛ تقلای بی نتیجه دشمن در جنگ شناختی اخیر، باعث شد که دست به اقدامی ضد اخلاقی بزند و رویه تمسخر را پیش بگیرد تا شاید با به سخره گرفتن ولی امر مسلمین و مقتدای مرجعیت شیعه بتواند به اهداف شوم خود برسد، البته تمسخر از قدیمی‌ترین ابزار قوم‌های اولیه در رویارویی با حقیقت غیرقابل انکار و منطق بدیهی انبیاء بوده است.

نکته دوم اینکه دولت فرانسه با همه ادعایش برای آزادی بیان از اهانت کنندگان به پیامبر(ص) و مرجعیت شیعه حمایت می‌کند و هرگونه تحقیق در خصوص هولوکاست را جرم می‌داند؛ اگر واقعاً دولتمردان فرانسه به آزادی بیان معتقدند، باید قبل از هر چیز برای اقدامات شرمگین خود در قتل عام مردان، زنان و کودکان الجزایر در ۸می۱۹۴۵ از امت اسلامی عذرخواهی و جنایتکاران این اقدام هولناک را مجازات کنند و نکته سوم، این اقدام وقیحانه تنها اهانت به مرجعیت شیعه و یک شخصیت برجسته دینی و علمی و... نیست بلکه اهانت به صدها میلیون شیعه پیرو مکتب اهل بیت(ع) است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان، این کار سبک را در راستای درماندگی استکبار و صهیونیسم جهانی در رویارویی با قدرت بی بدیل و چشم‌گیر رهبر امت واحده اسلامی که در راس آن رهبری جمهوری اسلامی ایران است می‌داند، اینک سازمان ملل باید پاسخگوی این تمسخر و اهانت باشد و دولتمردان فرانسوی باید در میز محاکمه سازمان ملل پاسخگویی اعمال و اهانت‌شان باشند چرا که همیشه کسانی که دلایل عقلی و منطقی ندارند دست به اهانت به ساحت بزرگان می‌زنند؛ در آخر از درگاه خداوند متعال فزونی عزت و اقتدار اسلام، ولی امت شیعه، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله) و علمای دین و ذلت و رسوایی دشمنان اسلام و بشریت را خواستاریم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار