رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد؛

تلاش دشمن برای انزوای رسانه‌ای انقلاب اسلامی

سردار «سلیمانی» با بیان اینکه دشمنان می‌کوشند فضای مجازی و رسانه‌های انقلاب اسلامی را در انزوا قرار بدهند، گفت: باید با محتوا و طرح‌های مناسب و روزآمد مرجعیت رسانه‌ای در منطقه ایجاد کنیم و با قدرت در این عرصه گام برداریم.
کد خبر: ۵۶۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰ - 11January 2023

تلاش دشمن برای انزوای رسانه‌ای انقلاب اسلامیبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز (چهارشنبه) در نشست ویژه روز بسیج رسانه و هم‌اندیشی بسیجیان در ارتباط تصویری با اصفهان، اظهار دشت: ایران اسلامی مفتخر به وجود شهدا به‌عنوان ستارگان درخشان در آسمان سرزمینی خویش است.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی عصر جدیدی را در تاریخ بشریت رقم زد و همیشه در تاریخ بشریت دوره‌هایی را به‌عنوان مقطعی نو تلقی می‌کنیم و آن را آغازگر راه و مسیری جدید می‌دانیم، عنوان کرد: رنسانس در  تاریخ غرب یک عصر جدید بود و بر علم، ادب و فرهنگ و هنر تمرکز داشت اما به خاطر اینکه کنشگران، کارگزاران و تاریخ سازان آن مقطع خود را بی‌نیاز از هدایت الهی دانستند و بشر رشد یافته از آن اندیشه را به جایی رساندند که امروز شاهد و ناظر آن هستیم. بسیاری از مشکلاتی که امروز بشریت با آن مواجه است از همین تمدن‌های غرب و دور شده و بی‌اعتنا به هدایت الهی رخ داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمنان تلاش می‌کنند در ابعاد مختلف تاثیرگذاری‌هایی داشته باشند که ما به آن جنگ ترکیبی می‌گوییم و می‌خواهند انقلاب و ملت ایران را متوقف کنند، تصریح کرد: ما می‌دانیم و به خوبی آگاهیم که دوره‌ای جدید در تاریخ بشر آغاز شده و آثار و برکات خاص خودش را هم داشته است. روندهای آغاز شده در ابتدای پیروزی انقلاب و سرآغاز این عصر بزرگ، روندهای اعتلایی، موفقیت‌آمیز و مستمر بوده است. به‌ویژه رسانه در این عرصه و حرکت بزرگی که انقلاب در دنیا آغاز کرده نقش موثری داشته و دارد.

سردار سلیمانی افزود: بحث در رابطه با انقلاب و آثار آن جای گفت‌وگو، اندیشه‌ورزی و نظریه‌پرازی زیادی دارد. دوره جدید، تاریخ جدید و عصر جدید بشری و تاثیر انقلاب اسلامی در آینده تاریخ با ساختن دنیایی جدید متناسب با تعالیم مکتب رهایی بخش اسلام، مشحون از عدالت، آزادی و پیشرفت نقطه آرمانی این تفکر الهی است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان می‌کوشند فضای مجازی و رسانه‌های انقلاب اسلامی را در انزوا قرار بدهند، باید بامحتوا و طرح‌های مناسب و روزآمد مرجعیت رسانه‌ای در منطقه ایجاد کنیم و با قدرت در این عرصه گام برداریم، ابراز داشت: ملت بزرگ ایران در مولفه‌های اساسی نسبت به دشمنان از بصیرت و هوشمندی خوبی برخوردارند. آن‌ها در این زمینه که ایران باید بر اساس قوانین اسلامی اداره شود و همچنین در امید داشتن به آینده تاکید دارند و راسخ هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در ابعاد اقتصاد نارضایتی‌ها مشهود است، اضافه کرد: همین مردم در این عرصه انتظارات برحق و به جایی دارند که ما نیز با مردم همراه و هم نظر هستیم و باید با همه توان و ظرفیت به حل این مشکلات و مسائل کمک کنیم.

سردار سلیمانی تاکید کرد: بسیج یک ظرفیت مردمی و گسترده است. رسالت و وظایفی در کمک دادن به همه نهادهای مسئول و به میدان آوردن مردم در قالب طرح‌های مشخص بر عهده دارد که آنها را دنبال می‌کند و پیش می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها