رئیس جمهور وارد یزد شد‌+ تصاویر

حجت‌الاسلام «رئیسی» برای انجام دومین سفر استانی به همراه جمعی از اعضای هیئت دولت وارد یزد شد.
کد خبر: ۵۶۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲ - 12January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «رئیسی» رئیس جمهور ‌دقایقی پیش به همراه جمعی از اعضای هیئت دولت وارد فرودگاه شهید صدوقی شد و مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

آیت الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، «مهران فاطمی» استاندار یزد، چهار نماینده استان در مجلس و نماینده اقلیت مذهبی زرتشتیان، جمعی از گروه‌های مختلف مردمی و‌… هستند که برای استقبال از رئیس جمهور در فرودگاه حضور یافتند.

رئیسی در جریان سفر دو روزه خود به استان یزد، شهرستان‌های یزد، مهریز، بافق و خاتم را مقصد سفر‌های شهرستانی خود قرار داده است و آغاز عملیات ابر پروژه انتقال آب از دریا مهم‌ترین برنامه آیت‌الله رئیسی در این سفر دو روزه است.

افتتاح رسمی پروژه خط پدافندی آب یزد، بهره برداری بیش از ۱۷۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان و آغاز عملیات اجرایی واگذاری اراضی طرح نهضت ملی مسکن به مردم به صورت ویلایی و همچنین بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف در حوزه برق و افتتاح طرح بزرگ صنعتی فولاد در بافق نیز از دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور است.

رئیسی علاوه بر دیدار عمومی با مردم یزد در میدان تاریخی امیرچخماق در صبح امروز، فردا جمعه در سفر به خاتم با مردم این شهرستان نیز دیدار خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها