رئیس جمهور:

آنچه دغدغه‌های مردم است را دنبال خواهیم کرد+ فیلم

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: امیدواریم با این سفر به استان یزد بتوانیم آنچه دغدغه‌های مردم است را دنبال کنیم و بخشی از این دغدغه‌ها را در همین سفر پیگیری کنیم.
کد خبر: ۵۶۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸ - 12January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ‌امروز در بدو ورود به استان یزد در فرودگاه شهید صدوقی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکرم در این ایام بسیار پرفضیلت توفیق یافتم به استان یزد سفر کنم و با مردم و پرتلاش استان یزد و مدیران این استان، خانواده معظم شهدا دیدار کنم.

وی گفت: همه شهدای استان یزد، شهید صدوقی و همه مفاخر استان یزد جزو مفاخر استان یزد و جهان اسلام محسوب می‌شوند.

رئیسی افزود: دور اول سفر به دلیل شرایط کرونایی موفق به دیدار مردمی نشدم، اما در این سفر دو روزه حتماً دیدار‌های مردمی در کنار جلسات خواهیم داشت تا بخشی از دین خود را به مردم شهید داده استان یزد ادا کنیم.

رئیس جمهور ادامه داد: در این سفر هم مصوبات دور قبل و هم نیاز‌های استان را در قالب مصوبات جدید پیگیری خواهیم کرد. تلاش می‌کنیم با حضور در مناطق غیربرخوردار از نزدیک مسائل مردم این مناطق را پیگیری کنیم.

این مسئول عنوان کرد: قبل از سفر جلسات متعددی با اقشار مختلف، مسئولان، نمایندگان مجلس و… دیدار داشتم و دیدگاه‌ها و نظرات و نیاز‌های استان را دارم و امیدواریم با این سفر بتوانیم آنچه دغدغه‌های مردم است را دنبال کنیم و بخشی از این دغدغه‌ها را در همین سفر پیگیری کنیم.

رئیسی گفت: مردم یزد همیشه با خدا و با سخت‌کوشی زندگی کرده‌اند و امیدواریم بعد از این هم بتوانیم شاهد این جلوه‌ها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار