فرازی از وصیت نامه نوجوان بسیجی شهید علیرضا محمودی؛

کمک به رزمندگان اسلام، کمک به لشکر امام زمان است + فیلم

سعی کنید امام را یاری دهید و بیشتر به سوی جبهه‌ها روانه شوید و بدانید کمک به رزمندگان اسلام، کمک به لشکر امام زمان است.
کد خبر: ۵۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ - 05November 2015

کمک به رزمندگان اسلام، کمک به لشکر امام زمان است + فیلم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با شروع جنگ تحمیلی کودک یا بزرگسال، متاهل یا مجرد، زن یا مرد و پیر یا جوان بودن، مهم نبود. در آن زمان دفاع از کشور وظیفه همگان بود. جنگ را نوجوانانی همچون شهیدان حسین فهمیده، علیرضا محمودی، حسین رشیدی فر، محمود ناظری، بهنام محمدی، مرحمت بالازاده و ... پیش بردند که به جای رفتن به کلاس درس، به جبهه رفته و در کلاس مقاومت و ایثار شرکت کردند. در لحظه نیاز به ندای هل من ناصر امام زمان خود لبیک گفتند و راهی که افراد عادی 100 ساله طی میکنند تا به کمال برسند، این رزمندگان یک شبه طی کردند.

علیرضا محمودی نیز همچون دیگر هم سن و سالان خود حضور در جبهه را از وظایف خود دانست. در 26 دی ماه سال 61 عازم جبهه اندیشمک شد و از آنجا به منطقه عملیات فکه رفت. یک ماه بعد در سن 13 سالگی به شهادت رسید. در این مدت کوتاه دچار مجروحیت سنگینی شد ولی تاب دوری از جبهه را نداشت و با اصرار به منطقه عملیاتی بازگشت.

فرازهایی از وصیتنامه شهید علیرضا محمودی

....اینک که انقلاب پرشکوه اسلامی به اوج خود رسیده است، خوب است که همگی دست در دست یکدیگر نهاده و در پیشبرد انقلاب کوشش کنیم.

آمریکای جهانخوار و هم پیمانانش برای شکست این انقلاب حداکثر تلاش خود را میکنند، اما ما میدانیم ید الله فوق ایدیهم، دست خدا بالاترین دستهاست و این دست خداست که توطئههای دشمنان جهانخوار را در هم میکوبد.

سعی کنید امام را یاری دهید و بیشتر به سوی جبههها روانه شوید و بدانید کمک به رزمندگان اسلام، کمک به لشکر امام زمان است.

ای ملت مسلمان سراسر جهان به پا خیزید و توطئههای ابرنکبتان خونخوار را در هم کوبید. به پا خیزید و آسوده ننشینید که دشمنان اسلام در کمین هستند. اگر آسوده بنشینیم آن ها به پا می خیزند و قیام می کنند. قیام کنید آخر مگر امام خمینی شما را رهنمود ندادند که چرا قیام نمی کنید چرا ساکتید؟ مسئولیت شما در مقابل اسلام و مستضعفان بالاتر از این حرفهاست.

پدر و مادر عزیزم می دانم که برای من سختی های زیادی دیده اید و بی خوابی ها کشیده اید. من شما را خیلی دوست داشته و دارم ولی بدانید که من خدا و اسلامم را از شما بیشتر دوست دارم.

خواهش میکنم که در مصیبت من گریه نکنید و اجر خودتان را ضایع نکنید و فقط طول عمر امام عزیز را از خدا بخواهید و در عزای من جشن وصال خدا را برپا کنید. و جشن شادی برپا کنید.

در ادامه به نوحه سوزناک بسیجی نوجوان علیرضا محمودی گوش فرا دهید.

انتهای پیام/

{$sepehr_old_video_56690}
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار