فرمانده نیروی هوایی ارتش مطرح کرد؛

توانمندی پایگاه راهبردی شهید بابایی در دفاع از آسمان جنوب غرب و شرق کشور

امیر واحدی با بیان اینکه این پایگاه قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است، گفت: پایگاه شهید بابایی پایگاهی راهبردی و با توانمندی بالا، مسئولیت دفاع از آسمان جنوب غرب و شرق کشور را به عهده دارد.  
کد خبر: ۵۶۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ - 12January 2023

توانمندی پایگاه راهبردی شهید بابایی در دفاع از آسمان جنوب غرب و شرق کشوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید پایگاه هوایی شهید بابایی که با حضور مسئولان لشکری و کشوری استان اصفهان برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه شهدای نیروی هوایی ارتش، با اشاره به موقعیت استراتژیک پایگاه شکاری شهید بابایی اظهار داشت: این پایگاه در طول هشت سال دفاع مقدس مأموریت‌های ویژه‌ای به خصوص در باز نگه‌داشتن شریان اقتصادی کشور و دفاع از منابع نفتی به عهده داشت.

امیر واحدی با بیان اینکه پایگاه هوایی شهید بابایی یکی از پایگاه‌های راهبردی، بزرگ، حساس و قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است گفت: این پایگاه راهبردی با توانمندی بالا، مسئولیت دفاع از جنوب غرب و شرق کشور را دارد و در دفاع مقدس هم این ماموریت را با حفاظت از مکان‌های حساس به خوبی انجام داد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش، خطاب به کارکنان جوان این پایگاه گفت: اگر می‌خواهید در دوران خدمت پرافتخار خود به این آب و خاک و انقلاب اسلامی موفق باشید باید دو ویژگی مهم تعهد و تخصص را سرلوحه کار خود قرار دهید.

در این مراسم از زحمات امیر سرتیپ دوم علیرضا انگیزه فرمانده پیشین پایگاه تقدیر و امیر سرتیپ دوم خلبان صمد نوری به سمت فرماندهی پایگاه شهید بابایی منصوب شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار