مدیرکل بنیاد شهید گیلان خبر داد؛

دیدار با بیش از ۶۵۰ مادر و همسر شهید در گیلان

«داوطلب» از برگزاری پویش دیدار مادران و همسران شهدا از سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) تا سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) خبر داد و گفت: طرح‌های این‌چنینی برای ایام دهه فجر، هفته گرامیداشت جانبازان و بزرگداشت مقام شهدا نیز اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۶۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳ - 13January 2023

دیدار با بیش از ۶۵۰ مادر و همسر معظم شهید در گیلانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «محمدرضا داوطلب» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، دیدار با مادران و همسران معظم شهدا را تجلیل از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن دانست و اظهار داشت: بانوان یکی از کلیدی‌ترین نقش‌ها را در دوران انقلاب و دفاع مقدس ایفا کردند و با تربیت فرزندانی غیور و حمایت معنوی و روحی از آنان سنگ تمام گذاشتند.

وی با اشاره به پویش دیدار با مادران و همسران شهدا در گیلان که با شرکت نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و فرماندهان در سراسر استان برگزار شد، تصریح کرد: در این طرح با مادر و همسر ۶۵۰ شهید دیدار و از صبر و از خود گذشتگی آنان تکریم و تجلیل شد.

داوطلب استفاده از هر فرصتی برای تبیین جایگاه ویژه ایثارگران را لازم دانست و عنوان کرد: چنین طرح‌ها و پویش‌هایی برای ایام دهه مبارک فجر، هفته گرامیداشت جانبازان و بزرگداشت مقام شهدا هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار