مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اراک:

بانوان ایرانی پیشتاز پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف هستند

حجت‌الاسلام براتی‌زاده گفت: در چهار دهه گذشته نقش بانوان در پیشرفت کشور بسیار قابل توجه بوده و پیشتاز بوده‌اند.
کد خبر: ۵۶۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱ - 13January 2023

بانوان ایرانی پیشران پیشرفت کشور در عرصه های مختلف هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «محمود براتی‌زاده» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اراک در مراسم جشن سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) و در جمع بانوان اراکی اظهار داشت: بانوان در انقلاب اسلامی به‌عنوان یک عنصر فعال در اجتماع و تربیت‌کننده نسل کارآمد و بانشاط به‌عنوان الگو محسوب می‌شوند در چهار دهه گذشته بانوان در پیشرفت کشور پیشتاز بودند و نقش آن‌ها بسیار قابل توجه بوده است.

حجت‌الاسلام براتی‌زاده افزود: به برکت انقلاب اسلامی امروز پرچم استقلال هویتی و فرهنگی زنان در دست بانوان ایرانی است و بانوی ایرانی با حضور با کرامت و با حجاب و عفاف خود، فرهنگ الگوی سوم زن مسلمان را به دنیا نشان می دهد.

وی تأکید کرد: بانوان ایرانی با حضور خود در عرصه های مختلف فرهنگی، پزشکی و درمانی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی و اقتصادی کارآمدی تفکر اسلام در خصوص بانوان را نشان می دهند و درخشش بانوان در عرصه های مختلف مایه امید و دلگرمی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اراک ادامه داد: بانوان ایرانی در حوادث اخیر با تکیه بر فرهنگ فاطمی و با بصیرت عمل کردند و تلاش های دشمنان در جنگ شناختی را خنثی کردند و دشمنان در نقشه های شوم خود علیه بانوان ایرانی شکست سنگینی خوردند.

حجت‌الاسلام براتی‌زاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز حرکت های بانوان ایرانی با حجاب و عفاف اسلامی در حوزه های مختلف شتابنده دیده می شود و اینها به برکت انقلاب و تفکر امامین انقلاب است که به بانوان کرامت و منزلت داده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار