فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

دشمن به دنبال حذف نام مقدس زن بود

سردار رفیعی آتانی گفت: دشمن به دنبال حذف نام مقدس زن به معنای واقعی بود.
کد خبر: ۵۶۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱ - 14January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، در ویژه مراسم میلاد حضرت زهرا (س) که با حضور همسران پاسدار استان  در سالن همایش‌های حضرت زهرا (س) برگزار شد، اظهار داشت: میلاد با سعادت اول بانوی عالم با میلاد  بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) امتداد انقلاب فاطمی ملت بزرگ را به عالم نشان می دهد.

وی ادامه داد: امسال روز میلاد حضرت زهرا (س) متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است چرا که دشمن به دنبال حذف نام مقدس زن به معنای واقعی بود شعار زن زندگی آزادی را دشمنان به ناحق از ما دزدیدند و آن را طور دیگری تعبیر کردند در حالی که این یکی از اساسی‌ترین قوانین اسلام و انقلاب است که سبب شده زنان پرافتخار ایران عزیزمان در جهان عزت بیافرینند.

فرمانده سپاه استان قزوین افزود: این شعار متعلق به جامعه دینی و انقلابی متاثر از فاطمه زهرا (س) است، این شعار را باید در  این ایام یک بار دیگر به حقیقت و ریشه خود برگرداند‌.

سردار آتانی خاطرنشان کرد: آزادی یعنی وجود مقدسه حضرت زهرا سلام الله علیها که با حریت تمام با منطق فاطمی دفاع از ولایت و امامت و حق مردم برای هدایت را به نمایش گذاشت امروز وظیفه همه ما نشان دادن همین منطق یعنی پشتیبان ولی فقیه زمان خود بودن است.

در پایان از مادر گرانقدر شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار