در پنجمین همایش فصلی نهضت خاطره گویی مطرح شد؛

سردار مهری: جهاد تبیین سلاحی مهم برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن/ ضرورت بیان دستاورد‌های دفاع مقدس برای دانشجویان و دانش‌آموزان

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با تاکید بر اینکه امروز دشمن یک فتنه بزرگ علیه کشور ما طراحی کرده است، گفت: امیدواریم با تبیین جهاد دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان به خصوص دانشجویان و دانش‌آموزان با این توطئه و فتنه بزرگ مقابله کنیم.
کد خبر: ۵۶۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷ - 14January 2023

سردار مهری: جهاد تبیین سلاحی مهم برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن/ ضرورت بیان دستاورد‌های دفاع مقدس برای دانشجویان و دانش‌آموزانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «تقی مهری» رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا امروز (شنبه) در پنجمین همایش فصلی نهضت خاطره‌گویی (واکاوی عملیات‌های کربلای ۴ و ۵) و دومین مراسم رونمایی از کتاب‌های خاطرات دوران دفاع مقدس فرماندهان فراجا که در سالن کوثر ستاد فرماندهی کل انتطامی کشور برگزار شد، با بیان اینکه در دنیایی که دنیای کفر، ظلم، شرک و مادی‌گری بود انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، اظهار داشت: اَبَرقدرت‌ها از ترس انقلاب اسلامی، قرآن و اسلام نشستند و بزرگترین توطئه که تحمیل جنگ هشت سال علیه ما بود را آغاز کردند.

سردار مهری گفت: در زمان جنگ یکی از مسئولان عراقی اعلام کرد جنگ ما علیه ایران قرارداد اروند رود و ... نیست جنگ ما برای براندازی نظام ایران است و تا زمانی که این رژیم سرنگون نشود از پای نخواهیم نشست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه جنگ توطئه تمام استکبار برای شکست انقلاب اسلامی و اسلام بود، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ما در جنگ هشت ساله یک پیروزی مطلق در برابر دشمنان به دست آوردیم.

سردار مهری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص جهاد تبیین خاطرنشان کرد: جهاد تبیین بهترین سلاح در مقابل جنگ ترکیبی دشمن است و یکی از جا‌هایی که باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: امروز یکی از مهمترین وظایف پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس برای نسل جوان است.

سردار مهری با تاکید بر اینکه امروز دشمن یک فتنه بزرگ علیه کشور ما طراحی کرده است، گفت: امیدواریم با تبیین جهاد دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان به خصوص دانشجویان و دانش‌آموزان با این توطئه و فتنه بزرگ مقابله کنیم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار