مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری دهمین همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در کرمانشاه

سردار «خوشبخت» از برگزاری دهمین همایش اسوه‌های صبر و مقاومت به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۶۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ - 14January 2023

برگزاری دهمین همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در کرمانشاه سردار پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن، دهمین همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی ‌با اشاره به نقش زنان و بانوان در طول دوران هشت سال حماسه و ایثار افزود: همایش اسوه‌های صبر و مقاومت با حضور مادران، همسران، دختران و خواهران شهدا، ایثارگران، دانشجویان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

سردار خوشبخت ‌هدف از برگزاری این همایش بزرگ استانی را پاسداشت مقام زن، بیان نقش بانوان در دفاع مقدس و الگوسازی شخصیت حضرت زهرا (س) در جامعه کنون دانست و خاطرنشان کرد: مراسم دهمین همایش اسوه‌های صبر و مقاومت از ساعت ۹:۳۰ ‌روز سه‌شنبه ۲۷ دی ‌در سالن همایش شهدای اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌کرمانشاه یادآور شد: پخش نماهنگ با موضوع نقش زنان در دفاع مقدس، خاطره‌گویی، رونمایی از کتاب، سخنرانی و تجلیل و قدردانی از مادران، همسران، دختران و خواهران شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های اجرایی در این همایش  خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها