استاندار فارس:

با همکاری بسیج سازندگی فارس و آبفا، مشکل آب شرب در حال شدن است

«ایمانیه» گفت: مشکل آبی فارس با کمک بسیج سازندگی استان فارس در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و آبفای استان و آبفای شیراز در حال حل شدن است.
کد خبر: ۵۶۷۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵ - 14January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس امروز 24 دی در حاشیه بازدید رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور از تاسیسات و روند اجرایی پروژه‌های آب و فاضلاب شیراز اظهار داشت: تنش آبی فارس با کمک بسیج سازندگی استان فارس در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و آبفای استان و آبفای شیراز در حال کاهش است.

استاندار فارس، خشکسالی‌های نزدیک به یک دههٔ اخیر را یکی از مسائل بحرانی استان عنوان و اضافه کرد: متأسفانه فارس در سه حوزه کشاورزی، صنعت و به‌ویژه آب آشامیدنی دچار مشکل است و با تدابیر انجام شده توسط دولت سیزدهم و تلاش‌های جهادگونه‌ وزارت نیرو، تأمین آب آشامیدنی در روستاها و شهرهای استان در دستور کار قرار گرفته‌ و با سرعت پیش می‌رود.

ایمانیه با بیان اینکه درابتدای سال ۱۰۰۰ روستای استان از تنش آبی رنج می بردند، افزود: آبفای استان و آبفای شیراز به همراه بسیج سازندگی استان در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به تدریج در حال رفع کردن این موارد هستند که امیدواریم با تلاش های خوبی که در حال انجام است در تابستان سال آینده با مشکلات خیلی کمتر در حوزه آب آشامیدنی مردم مواجه باشیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات لوله‌گذاری خط دوم انتقال آب از سد درودزن با جدیت در حال انجام است، اظهار داشت: امیدواریم قبل از تابستان ۱۴۰۲ این خط به‌صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها