هشدار ساف درباره طرح صهیونیستی تخریب املاک فلسطینی

سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) درباره خطرات گسترش طرح‌های تخریب ساختمان‌ها و تأسیسات فلسطینی در کرانه باختری به نفع توسعه شهرک‌سازی هشدار داد.
کد خبر: ۵۶۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ - 14January 2023

هشدار ساف درباره طرح صهیونیستی تخریب املاک فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، کمیته مقاومت در برابر دیوار حایل و شهرک‌سازی در سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) در گزارشی اعلام کرد که کابینه جدید رژیم صهیونیستی برای تشدید محاصره و تخریب ساختمان‌های فلسطینی تلاش می‌کند.

این کمیته افزود که سال گذشته شاهد ثبت رقم بی‌سابقه در تعداد اخطاریه‌های تخریب ساختمان‌ها در کرانه باختری به ویژه در قدس اشغالی بوده است به گونه‌ای که سال گذشته ۱۲۲۰ مورد اخطاریه ثبت شده حال آنکه در سال ۲۰۲۱ تعداد اخطاریه‌ها ۸۷۵ و در سال ۲۰۲۰ نیز تعداد اخطاریه‌های ثبت شده ۷۳۶ مورد است.

بنابر گزارش خبرگزاری معا، مسئولان رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۱۵ تا امروز ۵۸۲۰ اخطاریه تخریب ساختمان‌ها و تأسیسات فلسطینی را تحویل داده‌اند که هدف از آن محدود کردن ساخت‌ و سازها، توسعه و رشد طبیعی در اراضی فلسطینی است.

در این گزارش آمده است که اخطاریه‌های تخریب یکی از ابزارهای رژیم صهیونیستی برای محاصره فلسطینیان و ممانعت آن‌ها از توسعه عمرانی به ویژه در مناطق (ج) تحت حاکمیت کامل این رژیم است که ۶۱‍ درصد مساحت کرانه باختری را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها