رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان:

اولین رویداد رسانه‌ای بانوان در گستره جهان اسلام برگزار می‌شود

سرهنگ «پارسا» با بیان اینکه اصحاب رسانه از ۱۱ استان کشور به‌همراه گیلان در جشنواره اولین جشنواره رسانه‌ای بانوان در گیلان شرکت کردند گفت: اولین رویداد رسانه‌ای بانوان در گستره جهان اسلام برگزار شود.
کد خبر: ۵۶۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸ - 14January 2023

اولین رویداد رسانه‌ای بانوان در گستره جهان اسلام برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «مهدی پارسا» رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان عصر امروز در نشست خبری با جمعی از بانوان بسیج رسانه استان گیلان ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: اصحاب رسانه استان در شرایط جنگ نامتقارن رسانه‌ای و هجمه استکبار جهانی، تلاش زیادی در راستای انجام رسالت خود داشتند و کم نگذاشتند.

وی با اشاره به اقدامات مختلف این سازمان در طول چند ماه گذشته، تصریح کرد: برگزاری نشست‌های مختلف مجازی در حوزه جهاد تبیین و ۲۰ نشست تبیینی با حضور چهره‌های ملی و استانی، برگزاری هشتمین دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر در محور‌های مختلف و اولین جشنواره رسانه‌ای بانوان در گیلان از برنامه‌هایی بود که اجرا شد.

پارسا با بیان اینکه اصحاب رسانه از ۱۱ استان کشور به‌همراه گیلان در جشنواره اولین جشنواره رسانه‌ای بانوان در گیلان شرکت کردند و قرار شد این جشنواره در سطح ملی نیز برگزار شود، افزود: پس هماهنگی‌های لازم، قرار شد اولین رویداد رسانه‌ای بانوان در گستره جهان اسلام برگزار شود.

وی با اشاره به تاثیر قلم خبرنگاران در عرصه جهاد تبیین و ضرورت تولید محتوا برای جبهه انقلاب بیان کرد: از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود از ظرفیت خبرنگاران متعهد و تحول‌آفرین در بخش روابط عمومی و سایر بخش‌ها استفاده کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه با وجود گذشت ۳ دهه، هنوز بسیاری از خبرنگاران در حوزه معیشت و اشتغال با مشکلاتی مواجه هستند، تاکید کرد: مسئولان، مشکلات اصحاب رسانه را حل کنند.

پارسا با اشاره به جنگ تمام عیار رسانه‌ای استکبار علیه جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی ورود بانوان فعال در عرصه رسانه و قلم آنان در تولید محتوا برای جبهه انقلاب می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه دستاورد‌های نظام اسلامی اگر روایت نشود، دشمن روایت خواهد کرد گفت: امیدواریم در دولت سیزدهم شاهد اقدامات اثرگذاری در حوزه کمک به اصحاب رسانه باشیم.

رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان اضافه کرد: در این نبرد رسانه‌ای که دشمن با شعار زن، زندگی آزادی، جغرافیای عزت و عظمت جمهوری اسلامی را هدف قرار گرفته است امیدواریم بتوانیم با تولید محتوای مناسب در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار