رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

رویکرد برنامه‌های دهه فجر جهاد تبیین است

حجت الاسلام «خلیلی» با اشاره به اینکه رویکرد برنامه‌های دهه فجر جهاد تبیین است، گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تقویت وحدت و همگرایی است و باید از این ظرفیت برای تقویت انسجام ملی و حرکت به سمت آرمان‌ها و اهداف انقلاب به‌خوبی استفاده کرد.
کد خبر: ۵۶۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴ - 14January 2023

رویکرد برنامه‌های دهه فجر جهاد تبیین استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «هادی خلیلی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی امروز(شنبه) در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: ۲۵ کمیته تخصصی ستاد ایام‌الله دهه فجر در استان مرکزی تشکیل‌ شده و همانند این کمیته‌ها در سطح ملی تشکیل و مصوبات آنها به دستگاه‌های استان ارسال‌ شده‌ است.

خلیلی افزود: دهه فجر فرصتی مناسب برای تقویت وحدت و همگرایی است و باید از این ظرفیت برای تقویت انسجام ملی و حرکت به سمت آرمان‌ها و اهداف انقلاب به‌ خوبی استفاده کرد.

وی ادامه داد: فرمانداران شهرستان‌ها به‌عنوان مسئول ستاد شهرستانی بوده و امید است نشست‌های ستادی شهرستانی با حضور ائمه جماعت و مسئولان برگزار شود و از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ۱۲ ستاد شهرستانی، ۳۵ ستاد شهری، ۲۰۰ ستاد روستایی و یک‌صد ستاد مردمی برای برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان مرکزی تشکیل می‌شود. مهم‌ترین رویکرد امسال مردمی محور بودن برنامه‌ها است.

خلیلی بیان کرد: ۱۰ هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی در دهه مبارک فجر سال گذشته توسط کمیته‌های شهرستانی و استانی این استان برگزار شد و رویکرد برنامه‌های امسال جهاد تبیین است.

وی افزود: هرساله برنامه‌های دهه مبارک فجر با گلباران خانه امام خمینی (ره) در خمین و حجره طلبگی امام در اراک آغاز می‌شود و با توجه به اینکه استان متعلق به حضرت امام(ره) است این برنامه از اهمیت ویژه از برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: نواختن زنگ انقلاب، برگزاری یادواره شهدا، میهمانی لاله‌ها، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و خاطره گویی در مدارس و مساجد و برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه استان ازجمله برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان است.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی با حضور استاندار از دیگر برنامه‌های این استان در ایام‌الله دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار