توسط فرمانده انتظامی لرستان؛

جزئیات مراسم تشییع شهید مدافع امنیت در لرستان اعلام شد

سردار «الهی» جزئیات مراسم تشییع شهید مدافع امنیت «احمد کشوری‌نیا» در لرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۶۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹ - 14January 2023

جزئیات مراسم تشییع شهید مدافع امنیت در لرستان اعلام شد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «یحیی الهی» فرمانده انتظامی لرستان عصر امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات  مراسم تشییع شهید «احمد کشوری‌نیا» اظهار داشت: پیکر پاک شهید احمد کشوری نیا فردا در استان مرکزی تشییع و روز دوشنبه ساعت 9:30 دقیقه صبح در ستاد انتظامی فرماندهی انتظامی استان در خرم‌آباد تشییع و در گلزار سراب یاس به خاک سپرده می‌شود.

وی افزود: شهید احمد کشوری نیا، افسر رشید و غیور فراجا در ماموریت مبارزه با قاچاقچیان کالا در محور ساوه استان مرکزی چند روز قبل به شدت مجروح و برای درمان به تهران اعزام شده بود، امروز به شهادت رسید.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: نیروی انتظامی در عملیاتی در چند روز گذشته در محور ساوه استان مرکزی به خودرو دارای پلاک سرقتی، مشکوک که در عملیات تعقیب و مراقب با قاچاقچیان کالا درگیر می‌شوند.

وی بیان کرد: در این عملیات قاچاقچیان بر اثر برخورد عمدی به خودرو گشت انتظامی موجب واژگونی خودرو شده و افسر شهید کشوری‌نیا از ناحیه سر به شدت مجروح و جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستانی در تهران منتقل می‌شود.

الهی گفت: علی‌رغم تلاش تیم پزشکی و به علت شدت جراحات وارده ساعاتی قبل سروان شهیداحمد کشوری‌نیا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی تصریح کرد: شهید کشوری نیا 44 ساله، اهل خرم‌آباد استان لرستان و دارای یک فرزند پسر بود. 

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: اعضای بدن سروان شهید والامقام احمد کشوری‌نیا پس از مرگ مغزی به چند بیمار نیازمند اهدا شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها