سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کردستان:

زنان در دین اسلام از جایگاه والایی برخوردار هستند

«زاله» با بیان اینکه زنان در دین اسلام از جایگاه والایی برخوردار هستند، گفت: اسلام و حکومت اسلامی ایران برای زنان حقوق و امتیازاتی قائل شده که در هیچ دین، ‌نظام و قانون دیگری مشابه آن وجود ندارد.
کد خبر: ۵۶۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱ - 14January 2023

زنان در دین اسلام از جایگاه والایی برخوردار هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «زینب زاله» سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کردستان امروز به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام زن و مادر در دیدار جمعی از بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی استان با نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه زنان در دین اسلام از جایگاه والایی برخوردار هستند، اظهار داشت: اسلام و حکومت اسلامی ایران برای زنان حقوق و امتیازاتی قائل شده که در هیچ دین، ‌نظام و قانون دیگری مشابه آن وجود ندارد.

وی افزود: برخلاف نگاه مترقی اسلام به جایگاه زنان، نگاه غرب به این قشر نگاهی پوچ و توخالی است که ضربات متعددی را بر پیکره زن که مظهر صبر و استقامت و انسان‌سازی است فرود آورده و مقام و جایگاه زن را پایین آورده است.

زاله در ادامه بر فرهنگ سازی افزایش جمعیت در استان اشاره کرد و گفت: تا کنون اقدامی در زمینه افزایش جمعیت در کشور و استان انجام نشده در حالیکه این حوزه نیازمند برنامه‌ریزی جدی و فرهنگ‌سازی است.

در ادامه این جلسه تعدادی از مشاوران و نمایندگان بانوان ادارات استان به بیان مشکلات و مسائل حوزه زنان پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها