مروری بر وصیت‌نامه شهید «جلالوند»

شهید مراد جلالوند در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «تا مادامی که از ولایت فقیه اطاعت کنید هیچ گاه مصائب و مشکلات دنیوی و اخروی و جهان استکباری نمی‌تواند بر شما غلبه کند».
کد خبر: ۵۶۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹ - 15January 2023

مروری بر وصیت‌نامه شهید «جلالوند»

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

وصیت‌نامه شهید مراد جلالوند

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

آنان که ایمان آوردند و هجرت کردند در راه خدا با اموال و جان‌های خویش جهاد کردند مقامشان نزد خداوند بلند و آنان رستگارند.

با درود و سلام بیکران به یگانه منجی عالم بشریت و تنها ذخیره اسلام و مسلمین و نجات دهنده مظلومین و مستضعفین و درهم‌کوبنده کاخ ستمگران و مستکبرین، مهدی موعود (عج) و نایب بر حقش فرزند راستین خاندان عصمت و طهارت، پرچمدار مظلومین و محرومین و مسلمین در عصر حاضر بت‌شکن زمان حضرت امام خمینی و رزمندگان حق‌جو و عدالت‌خواه، این سربازان واقعی امام زمان (عج) که خود را برای ظهورش که ظهور مجدد اسلام است آماده می‌کنند؛ و با درود و سلامی گرم به گرمی قطره قطره خون شهیدان از صدر اسلام تا کربلای جنوب و غرب و دشت گلگون‌کفنان کردستان به خانواده‌های معظم شهدا و امت شهیدپرور حزب‌الله قسمتی از وصیت نامه خود را آغاز می‌کنم.

ابتدا شهادت می‌دهم به یگانی و وحدانیت خداوند و رسالت رسولانش و امامت جانشینان پیامبر بزرگ اسلام. خدایا تو خود شاهد باش که فقط برای رضای تو این وصیت‌نامه را می‌نویسم که وقتی رضایت تو در این باشد سعادت دنیا و بخصوص آخرت در آن است.

به شما امت حزب‌الله توصیه می‌کنم که همیشه پیرو راه خورشید جماران نور چشم مسلمین جهان بت‌شکن زمان خمینی کبیر باشید و هیچ وقت این نایب بر حق امام زمان (عج) را تنها نگذارید تا رستگار شوید، زیرا شما فقط در سایه رهبری ولایت فقیه می‌توانید رضای خداوند را جلب کنید همچنان که پیامبر بزرگ اسلام می‌فرماید هر کس مرا به عنوان رهبر و پیشوا قبول دارد بعد از من علی مولا و پیشوای خواهد بود تا مادامی که از ولایت فقیه اطاعت کنید هیچ گاه مصائب و مشکلات دنیوی و اخروی و جهان استکباری نمی‌تواند بر شما غلبه کند.

پیروی از، ولی فقیه پیروی از امام زمان (عج) و پیروی از خداوند متعال است که درس توحید ایمان، جوانمردی، شجاعت، شهامت، صبر، استقامت، هجرت، جهاد و در خاتمه شهادت در راه خودش را به دنبال دارد.

از جنگ هراس نداشته باشید به گفته امام عزیزمان ما می‌خواهیم به وظیفه الهی که بر گردنمان نهاده شده عمل کنیم چه پیروزی را در جبهه به دست بیاوریم پیروزیم و چه به شهادت برسیم پیروزیم، این راه امام حسین (ع) است که ملت‌های خفته را بیدار می‌کند پس جبهه‌ها را که نور خدای در آن است پر کنید به قول امام عزیزمان این نفس‌های آخر را از صدامیان متجاوز بگیرید و به سوی جبهه‌ها جوانمردانه هجوم آورید که فردا دیر است.

 مواظب باشید که حرمت و قداست لباس سربازی امام زمان (عج) را هر چه بیشتر حفظ کنید که کوچکترین خطا را دشمنان اسلام و روحانیت، به کوه تبدیل می‌کنند.

از شما امت حزب‌الله می‌خواهم که هنگام دفنم آرم مقدس سپاه را روی سینه‌ام بگذارید تا دشمنان بدانند در زیر خاک هم ولایت فقیه بر من حکومت می‌کند.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار