مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان خبر داد؛

تدوین دانشنامه دفاع مقدس گیلان با همکاری دانشگاه استان

سرهنگ «حبیبی» با اشاره به ضرورت تدوین دانشنامه دفاع مقدس گفت: امیدواریم با همکاری دانشگاه گیلان بتوانیم دانشنامه دفاع مقدس را تدوین کرده و در اختیار مردم استان قرار دهیم.
کد خبر: ۵۶۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ - 15January 2023

تدوین دانشنامه دفاع مقدس با همکاری دانشگاه گیلانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان امروز در آیین نکوداشت اسوه‌های صبر و مقاومت و تکریم از مادران و همسران شهدا و جانبازان گیلان محور اصلی تدوین دانشنامه دفاع مقدس را شهدا دانست و اظهار داشت: در حال پیگیری ثبت مکتب ۱۹۸ شهدای شاخص استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه در کارگروه شهدا و اشخاص بیشترین دستاورد‌ها را داریم تصریح کرد: امیدواریم با همکاری دانشگاه گیلان بتوانیم دانشنامه دفاع مقدس را تدوین کرده و در اختیار مردم استان قرار دهیم.

«زهرا یعقوب‌نژاد» مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از ۳۵۰ نفر از همسران و خانواده شهدا ابراز داشت: پویشی برای تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا در سطح شهرستان‌ها طی هفته جاری خواهیم داشت.

وی رویکرد برنامه‌های امسال را تجلیل از همسران جانبازان به‌عنوان پرستاران واقعی همسران جانباز عنوان کرد و افزود: در قالب ستاد بزرگداشت هفته زن، قالب بر ۲۰۰ برنامه را در استان تدارک دیده‌ایم.

یعقوب‌نژاد گفت: تجلیل از مادران و بانوان ورزشکار، تجلیل از زنان و مادران فعال فرهنگی، برنامه‌هایی در قالب افتتاح نمایشگاه بانوان کارآفرین در سطح استان از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته زن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار