هفتمین اجلاسیه نماز استان هرمزگان برگزار شد

هفتمین اجلاسیه نماز استان هرمزگان پس از دو سال وقفه به دلیل شرایط شیوع بیمار کرونا با مشارکت دستگاه اجرایی برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳ - 15January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام «محمد اعتمادی» رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در هفتمین اجلاس نماز استان هرمزگان که عصر امروز در سالن اجتماعات شرکت گاز برگزار شد، اظهار داشت: ستاد اقامه نماز به استناد آیه 41 سوره حج، رسالتش اقامه نماز در جامعه است و جامعه هدف ستاد نیز در وهله نخست، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، کارخانجات، بیمارستان‌ها، مدارس، مراکز آموزش عالی و غیره است که اعزام امام جماعت، احداث فضای نمازی، تجهیز و توسعه نمازخانه‌ها و ارائه آموزش‌های کاربردی است و بیشترین رسالت قطعا متوجه مدارس می‌باشد.

وی افزود: ستاد اقامه نماز نسبت به دانش آموزان و دانشجویان رسالت سنگینی بر عهده دارد و مهمترین وظیفه نیز تدوین شیوه دعوت به نماز است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان تصریح‌ کرد: رویکرد این ستاد با دستگاه اجرایی در وهله نخست، تعاملی است و تاکنون تعامل خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و ستاد اقامه نماز و همچنین بنیاد مهدویت برقرار است که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام اعتمادی با بیان اینکه برخی دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای برنامه‌های نمازی همراهی خوبی با ستاد اقامه نماز داشته اند،عنوان کرد: هفتمین اجلاسیه نماز پس از دو سال وقفه به دلیل شرایط شیوع کرونایی، امروز با مشارکت دستگاه اجرایی در حال انجام است.

وی تاکید کرد: ستاد اقامه نماز استان هرمزگان به تنهایی نمی‌تواند اقدام یا اقداماتی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز انجام دهد، هر گامی که برداشته می‌شود با همراهی همه دستگاه‌های اجرایی استان است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان اضافه کرد: در این اجلاسیه از دستگاه‌های فعال که سال گذشته در سامانه سجاده فعال بوده‌اند تقدیر می‌شود، این سامانه هنوز فعال است و ارزیابی به پایان نرسیده است، البته تعدادی از دستگاه‌های فعال در سامانه نیز قبل از برگزاری اجلاسیه تجلیل شده‌اند.

حجت الاسلام اعتمادی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در هفتمین اجلاسیه نماز از دانش‌آموزان و معلمان، امامان جمعه و جماعات اهل تسنن و تشیع و هیئت امنای فعال مساجد تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها