فرمانده سپاه کربلا:

اقدام پهلوانان ورزشی نوعی جهاد است

سردار «مسلمی» با اظهار این که دشمن تلاش دارد مردم را نسبت به داشته‌های انقلاب ناامید کنند، گفت: اقدام پهلوانان ورزشی نوعی جهاد محسوب می‌شود، زیرا سبب ناامیدی تلاش‌های دشمنان می‌شوند.
کد خبر: ۵۶۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸ - 15January 2023

اقدام پهلوانان ورزشی نوعی جهاد است/ تجلیل از مادران پهلوانانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیئت کشتی بسیج کشور عصر امروز با تعدادی از پهلوانان و قهرمانان مازندرانی کشتی جهان از جمله «علی سوادکوهی»، «امیر حسین زارع»، «امیر حسین حسینی» و «رضا اطری» دیدار کرد.

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در این دیدار‌های صمیمی، ضمن قدردانی از منش، روحیه پهلوانی و افتخارآفرینی‌های این قهرمانان در بالابردن پرچم و عزت ایران اسلامی و همچنین امیدآفرینی و شاد کردن مردم، از زحمات و همراهی‌های خانوده‌های شان به خصوص از مادران و همسران آنان نیز تجلیل به عمل آورد.

وی افزود: ورزشکاران و قهرمانان دارای مدال زیادی در کشور وجود داریم، ولی پهلوانان کشتی با سایر ورزشکاران متفاوت هستند.

رئیس هیئت کشتی بسیج کشور خاطرنشان کرد: پهلوانان کشتی دارای خصوصیات اخلاقی و منش پهلوانی، اخلاص و صمیمیت هستند و این ویژگی‌ها سبب شده تا مردم علاقه زیادی به آن‌ها داشته باشند.

سردار مسلمی با اشاره به نقش ویژه مادران در تربیت انسان، تجلیل از خدمات مادران پهلوانان را از جمله اهداف بازدید‌ها بیان کرد و ادامه داد: پهلوانان ورزشی هرچه دارند از دعای مادر است.

فرمانده سپاه کربلا با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی به علاقه خاص این شهید والامقام به مقام مادر اذعان داشت: باید از مادران پهلوانان ورزشی تقدیر کرد.

وی با اظهار این که دشمن تلاش دارد مردم را نسبت به داشته‌های انقلاب ناامید کنند، اضافه کرد: اقدام پهلوانان ورزشی نوعی جهاد محسوب می‌شود، زیرا سبب ناامیدی تلاش‌های دشمنان می‌شوند.

رئیس هیئت کشتی بسیج کشور با اشاره به جایگاه والای مادر تصریح کرد: دنیا تمام تلاش را به خدمت گرفته تا این نقش و جایگاه را در خانواده کمرنگ کند و از بین برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار