بازدید مدیرکل بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از باغ‌موزه دفاع مقدس ایلام

«پرنده» امروز در سفر به استان ایلام از محل باغ‌موزه دفاع مقدس این استان بازدید کرد.
کد خبر: ۵۶۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷ - 16January 2023

بازدید مدیرکل بازرسی وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی از باغ موزه دفاع مقدس ایلامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «احمدرضا پرنده» مدیرکل بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (دوشنبه) در جریان سفر به استان ایلام از باغ‌موزه دفاع مقدس این استان بازدید کرد و در این بازدید با رشادت‌های مردم ایلام در دوران دفاع مقدس و عملیات‌هایی که در این منطقه صورت گرفته است، آشنا شد.

سرهنگ پاسدار «محمدحسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام که در این بازدید، مدیرکل بازرسی وزارت کار را همراهی می‌کرد، در سخنانی اظهار داشت: اولین استانی که وارد عرصه دفاع مقدس شد، استان ایلام بود که در این عرصه با تقدیم سه هزار شهید به خوبی امتحان خود را پس داد.

وی در ادامه با توجه به نقش آیت الله «حیدری» در دفاع مقدس بیان کرد: این مجتهد مرزدار با بسیج کردن عشایر نقش راهبردی و تعیین‌کننده‌ای در دفاع از مرزهای این مرز و بوم داشت که نیازمند معرفی این شخصیت در عرصه بین المللی هستیم.

فولادی در ادامه خواستار همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای چاپ کتب با موضوعات دفاع مقدس که از مطالبات مقام معظم رهبری است، شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار