معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران:

شهید سلیمانی روحیه مبارزه با ظلم را در رگ‌های آزادی‌خواهان جهان به جوشش درآورد

سردار ابراهیمی آتانی گفت: شهید سلیمانی با عنصر اخلاص، توکل به خدا و ولایتمداری توانست روحیه مبارزه با ظلم و ستم را در رگ‌های تمام مردم آزادی‌خواه جهان به جوشش دربیاورد.
کد خبر: ۵۶۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴ - 16January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار «رمضان ابراهیمی آتانی» معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران در جمع رزمندگان تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین که به مناسبت گرامیداشت شهادت شهید «قاسم سلیمانی» برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تکیه بر ایمان و عقیده مردم شکل گرفته و شهید «قاسم سلیمانی» با عنصر اخلاص، توکل به خدا و ولایتمداری توانست روحیه مبارزه با ظلم و ستم را مجدداً در رگ های تمام مردم آزادی‌خواه جهان به جوشش دربیاورد.

وی گفت: سردار سلیمانی با بصیرت نافذ و ولایت‌پذیری که داشت به عنوان یک دیده‌بان بصیر، اشراف کامل به تحولات دنیا و منطقه داشت تا آنجا که داعش در ۲۰ خرداد ماه سال ۱۳۹۴ حرکتش را به شکل تهاجمی در عراق آغاز کرد؛ اما شهید سلیمانی اولین گزارش، مبنی بر وجود جریان داعش را شش ماه قبل یعنی در آذر ماه سال ۱۳۹۳ به دولت و ارتش عراق منتقل کرده بود و یا با همین بصیرت و دوراندیشی پایان حکومت داعش را در آن زمان وعده داد.

سردار ابراهیمی آتانی عنوان کرد: وقتی اتفاقات پس از شهادت سردار سلیمانی را بررسی می کنیم، متوجه می شویم که این اتفاقات خیلی گسترده است. به تعبیر امام راحل، پرچمی که از دست یک سرباز می افتد، سرباز دیگر آن را برمی‌دارد. به نظر بنده تا زمانی که انسان عمل خود را برای خدا خالص می گرداند، خداوند به مجاهدت و عمل مخلصانه او برکت می‌بخشد و آثار اخلاص انسان تا مدت‌ها بعد از او نیز مؤثر خواهد بود.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه افزود: اقدامات و حرکت شهید سلیمانی سبب شد که در سرتاسر گیتی هر جا مبارزه با ظلم جریان دارد، نام انقلاب اسلامی جریان‌ساز آن مبارزات باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها