جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

«انس با قرآن» از عوامل موفقیت ارتش در دفاع مقدس بود

امیر «نعمتی» با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های ارتش در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در میان کارکنان و خانواده‌ها، گفت: یکی از عوامل تعیین‌کننده موفقیّت ارتش در دوران دفاع مقدس، مأنوس بودن نیروها با قرآن بود.
کد خبر: ۵۶۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲ - 16January 2023

«انس با قرآن» یکی از یکی از عوامل موفقیت ارتش در دفاع مقدس بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه این نیرو که در تالار «میثاق» فرماندهی آماد و پشتیبانی نزاجا برگزار شد، با بیان اینکه باید انس با قرآن را در تمامی مراحل زندگی، اولویت اصلی خود قرار دهیم، اظهار داشت: یکی از عوامل تعیین‌کننده موفقیّت ارتش در دوران دفاع مقدس، مأنوس بودن نیروها با قرآن بود و مسابقات قرآنی حتی در دوران جنگ تحمیلی نیز برگزار می‌شد.

امیر نعمتی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های ارتش در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در میان کارکنان و خانواده‌های آن‌ها، تأکید کرد: باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات ارتش در این‌خصوص استفاده کرده تا با پشتوانه‌ای قوی، فرهنگ قرآنی را در میان افراد جامعه ترویج کنیم.

جانشین فرمانده نزاجا با اشاره به اینکه این نیرو یکی از نیروهای پیشگام در حوزه‌های قرآنی است، خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش از هیچ تلاشی برای ترویج فرهنگ قرآنی در میان کارکنان و خانواده‌ها و همچنین کارکنان وظیفه دریغ نخواهد کرد.

بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه‌های ارتش نیز در ادامه این دوره از مسابقات، با حضور فرماندهان و مسؤلین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار