امام جمعه اهواز:

گرایش آحاد مردم به قرآن از برکات انقلاب اسلامی است

موسوی فرد گفت: به لطف و عنایت الهی این اقبال و گرایش به قرآن را در کل کشور مشاهده می‌کنیم و این از برکات انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۶۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰ - 17January 2023

گرایش آحاد مردم به قرآن از برکات انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدنبی موسوی فرد» امام جمعه اهواز امروز در جریان برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در سالن امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است، اظهار داشت: توجه به قرآن کریم به عنوان بزرگترین نسخه هدایت بشریت در سال‌های اخیر با برگزاری منظم مسابقات قرآنی در سنین مختلف رو به فزونی بوده و حضور آحاد مردم در این مسابقات نشان دهنده اقبال عمومی به قرآن کریم است.

وی افزود: به لطف و عنایت الهی این اقبال و گرایش به قرآن را در کل کشور مشاهده می‌کنیم و این از برکات انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مردم ما مسلمان هستند و زندگی و روابط فردی و اجتماعی آنان بر محور قرآن به عنوان ثقل اکبر و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) به عنوان ثقل اصغر است، گفت: باید روی درک مفاهیم و بهره گیری از تعالیم نجات بخش قرآن بیشتر کار کنیم و امید است برگزاری مسابقات قرآن کریم، ما را بیشتر به این سمت و سو رهنمون سازد.

موسوی فرد میزبانی مسابقات قرآنی را افتخاری ماندگار برای خوزستانی‌ها توصیف و ابراز داشت: امیدوارم برگزاری موفق این مسابقات بتواند ما را به خصوص جوانان و نونهالان که آینده ساز کشور هستند را بیشتر به قرآن کریم نزدیک‌تر کند.

امام جمعه اهواز به عنوان میهمان ویژه از سالن برگزاری مسابقات قرآنی بازدید و با تعدادی از دوستداران و شرکت کنندگان در این مسابقات گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار