در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

سردار نقدی: استمرار راه شهید سلیمانی با تأمین نیازهای مردم/ «اصناف» قهرمانان جنگ اقتصادی هستند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: اصناف جزو قهرمانان جنگ اقتصادی هستند؛ زیرا توانستند با فعالیت‌های خود تحریم‌های دشمنان علیه مردم کشورمان را در هم بشکنند.
کد خبر: ۵۶۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۸ - 18January 2023

انتظار نداریم اصناف برای دفاع از انقلاب اسلامی اسلحه به دست بگیرند/ اغتشاشگران با تهدید می‌خواستند اصناف را همراه خود کنندسردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره نقش اصناف در شرایط فعلی کشور اظهار داشت: امروز اگر توانستیم تحریم‌های دشمنان را در هم بشکنیم، به واسطه حضور اقشار مختلف جامعه به ویژه اصناف و بازاریان در حمایت از مردم کشورمان و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار نقدی ادامه داد: به عبارت دیگر، مردم تاکنون وفاداری خود را با حضور در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی به همگان نشان داده و به اثبات رسانده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه افزود: اصناف جزو قهرمانان جنگ اقتصادی هستند؛ زیرا توانستند با فعالیت‌های خود تحریم‌های دشمنان علیه مردم کشورمان را در هم بشکنند و جنگ روانی عظیمی را که دشمن در ماه‌های اخیر راه انداخته بود با حضور در صحنه بی اثر کنند.

وی اضافه کرد: در این جنگ روانی ماه‌های اخیر تصور بر این بود که همه امور از روال خود خارج می‌شود، ولی همگان دیدند که این توطئه هم همانند سایر دسیسه‌هایی که دشمنان علیه مردم کشورمان چیده بودند، خنثی شد.

سردار نقدی گفت: مردم با وجود اینکه در این ماه‌های اخیر با انبوهی از پیام‌های حاوی حضور در اغتشاشات خیابانی از سوی رسانه‌های بیگانه مواجه بودند، ولی هیچ اعتنایی به این پیام‌ها نکردند و نه‌تنها خط خود را از انقلاب اسلامی جدا نکردند، بلکه از آن حمایت هم کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران افزود: در این اغتشاشات، دشمنان خیلی سعی کرد که با تهدید و ارعاب اصناف را با خود همراه کنند و در صورت همراهی نکردن اصناف، حتی محل کسب آن‌ها را به آتش می‌کشیدند، ولی علی‌رغم همه این تلاش‌ها با بی اعتنایی اصناف مواجه شدند که از این بابت قدردان اصناف هستیم.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: ما از اصناف انتظار نداریم که برای دفاع از انقلاب اسلامی و مردم اسلحه به دست بگیرند و در میدان نبرد حضور یابند؛ هرچند اصناف در دفاع مقدس شهدای بسیاری دارند و حتی در دفاع از حرم نیز شهدایی را تقدیم کردند، ولی همین مقدار که اقتصاد کشور را سرپا نگه دارند و نیاز‌های مردم را آن هم در این شرایط تحریمی مرتفع کنند، این خود استمرار راه شهید سلیمانی خواهد بود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار