دریادار سیاری در جمع خبرنگاران:

تداوم روند افزایش توان دفاعی ارتش/ مقابل هر تهدیدی ایستادگی می‌کنیم

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: ما به‌صورت مستمر به توان دفاعی و بازدارندگی خود می‌افزاییم و این موضع شفاف و روشن ما در مقابل هرگونه تهدید است.
کد خبر: ۵۶۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵ - 17January 2023

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ظهر امروز (سه‌شنبه) در آئین دیدار وابستگان نظامی خارجی مقیم تهران با فرماندهان ارتش که در محل ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش شد، در جمع خبرنگاران درباره مواضع ایران در ارتباط با ناامنی‌های ناشی از حضور کشور‌های استکباری در منطقه، اظهار داشت: امروز در اجرای تدبیر فرمانده کل ارتش، نشستی با وابستگان نظامی کشور‌های خارجی در ایران داشتیم و در این جلسه مطالب مورد نظر را به کشور‌های وابسته منتقل کردیم.

امیر سیاری تصریح کرد: در این نشست موضع‌گیری ایران اسلامی در ارتباط با موارد مختلف در سطح بین‌الملل، اعم از ناامنی‌هایی که به واسطه حضور کشور‌های استکباری در سطح منطقه ایجاد شده و اقداماتی که دشمنان در ابعاد مختلف به‌ویژه در اغتشاشات اخیر، علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دادند را بازگو کردیم؛ همچنین مواضع محکم جمهوری اسلامی ایران را عنوان و راه آینده را برای وابستگان مشخص کردیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه ما ملت صلح‌طلبی هستیم که در تاریخ معاصر به جایی تجاوز نکرده‌ایم، عنوان کرد: ایران آغازگر هیچ جنگی نبوده و در هشت سال دفاع مقدس نیز از تمامیت عرصه و استقلال خود دفاع کرده است. ایران برای همکاری با همه کشور‌های منطقه و دوست آمادگی دارد و می‌توانیم در ارتقای توان دفاعی همه کشور‌ها همکاری‌های لازم را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: ما مواضع خودمان را برای استکبار جهانی و آن‌ها که به دنبال منافع نامشروع خود در منطقه هستند، شفاف و روشن عنوان کردیم. موضع روشن ما این است که برای دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشور و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران آماده هستیم و در مقابل هر تهدیدی ایستادگی می‌کنیم. این موضوع را ثابت کرده‌ایم و بر آن تاکید داریم.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: ما به‌صورت مستمر به توان دفاعی و بازدارندگی خود می‌افزاییم و این موضع شفاف و روشن ما در مقابل هرگونه تهدید است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها